Sommerferie!

Snickers

Gift med forumet
Vi klarer ikke bestemme oss for hva vil vil gjøre! Så i håp om litt tips så lurer jeg på hva dere skal?

Hva dere har gjort før som evnt var superduperfantastisk---eller hva dere har gjort som ikke var så bra.....tips mottas med takk! ;-)
 
Vi får aldri sommerferie sammen, utenom 4 dager. Så det er begrenset på hva vi kan gjøre. Og snuppa skal en uke på ferie til faren en eller annen gang i løpet av sommeren.

Men vår familie og beybin m/familie skal en uke til Danmark i mai engang og det blir STAS :) :)
 
teltur til sweden med ei venninne :) blir spennende :)
 så blir det vanlig familieferie...må besøke min mormor som alltid :P 

jeg og snuppa reiser til skottland den 23.februar...gleder meg sykt mye til å komme meg bort fra byen å mas å alt!!! har vært så utrolig mye stress og pes siste tida altså...!

så skal vi kanskje til trondheim i påska...med mindre søstern kommer hit da :)
 
Her blir det lite ferie i sommer, siden eg er i permisjon og kommer til å ha en del mindre penger enn sist permisjon.
mannen bytter jobb i april og er derfor usikker både på kor masse og når han har ferie..

vi reiser som alltid på gårdsferie til Valdres :) (mannen kommer fra gård der)
ellers har vi snakka masse om å reise til Nederland å besøke et vennepar der, men det blir nok ikkje før til nesteår.

siden Maria er første ungen har eg ikkje så mange ferier å komme med forslag ut i fra i forhold til ferie med barn :)

Men når eg var liten kjørte vi alltid på bilferieier rundt i Norge (dyrt) men eg har så masse kjekke barndomsminner fra det!
sov i hytter på diverse campingplasser, der det var strender og leikeplasser og andre under å bli kjendt med.
så fikk vi masse is, masse tid med foreldrene, besøkte sonne barnas bondegåårder, bø i telemark sin vannpark, kongeparken, lilleputt hammer osv :)
og av og til bare var vi en plass det var mulighet for bading og is uten å gjøre noke anna enn det :)

mine barn skal ha masse av slike ferier. trenger ikkje reise til synden for å få fin ferie med barn tenker eg :)
 
En tur til Kristiansand??
Vil gjerne ut å reise, men vi skal ha et bryllup i august.. så får bare smøre meg med tålmodighet og glede meg til en bryllupsreise :-)
 
Vi har campingvogn stående fast i Lyngdal.......får jo dårlig samvittighet om vi ikke bruker den.....men det er såååååååå mye annet som frister....mulig vi leier ut vogna noen uker i sommer, bare for å lette på samvittigheten.........
 


Snickers skrev:
Vi har campingvogn stående fast i Lyngdal.......får jo dårlig samvittighet om vi ikke bruker den.....men det er såååååååå mye annet som frister....mulig vi leier ut vogna noen uker i sommer, bare for å lette på samvittigheten.........


Hallååååå!!!! 1 time herfra det!!!! Kjæra kyrkjebådn, må komå dokke te sør!! :D :D :D 
 
Vi skal en tur til det blide sørlandet, en tur på hytta, på ferie med hele familien min til enten Italia eller cruise i middelhavet. Og når september kommer håper vi på å reise på lantur igjen. Enten USA eller Asia, og helst en mnd:)
 
Åj! Koster ikke alt dette syyykt mye penger, da? Hvordan får dere så mye fri fra jobb? *bareveldignysgjerrig* ;-) Hihi ;-)
 
Her er vi veldig usikker på ferien i år.. blir nok noen uker på hytta, men utover det..

Har veldig lyst til å dra til sørlandet, da. Har masse venner og familie der som vi skulle ha besøkt, men ungene blir så bilsyke at det er veldig tiltak å kjøre så langt. Hvis vi tar fly har vi jo ikke bil der nede, så det er jo veldig upraktisk.. Og leie bil er jo svindyrt, så vet ikke om det er et alternativ heller.

Tar også imot tips til gode familieferier:))
 
Vi reise nok til Sørlandet!  På hytta til svigers.. Så skal vi nok i dyreparken kan jeg tenke meg. Men en lang reise blir det ikke med 1-2 mnd gammel bebis! 
 


Trone skrev:
*Liker at både crazy og belle skal til sør, hihihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiint!!!!* 


vi skal det vi og da
 
Har lyst til sørlandet på sabeltann show :)
 
Vi har ingen planer. Mest sannsynelig blir det ikke så veldig mye som skal skje tenker jeg. Hadde tenkt oss en tur til Bergen, og kanskje besøke akvariet, men spørs om vi vil kjøre så langt med babyen i bilen. Kunne evt tatt toget.

Ellers blir det kanskje en tur i dyreparken på Tangen, eller andre ting som er i nærheten bare :)
 
Back
Topp