Sommerferie?

M*

Forumet er livet
VIP
Har dere planlagt årets sommerferie?

Teo og jeg bestilte ferien våres i går. Vi skal en uke til Spania i Juli [:D] Vi drar ned for å besøke en venninne av meg og sønnen henne som bor der nede i hele juli, i foreldrene hennes sitt hus [:)]
Jeg gleder meg [:D] Blir spennende å reise helt alene med Teo på fly da.. Han og jeg har jo flydd en del før (men aldri bare oss to), så regner med det går greit, men fortsatt litt skummelt,spesielt med tanke på at jeg har flyskrekk[8D]

Ellers skal vi kose oss hjemme. Kanskje det blir en helg til Kr.sand og dyreparken[:)] Vi satser på fint vær så vi kan kose oss på stranda![:)]

Så deilig da Monjen[:)] Jeg er sikker på at flyreisen vil gå helt fint[:)]

Vi har ikke planlagt noe for vi flytter kanskje til Australia i slutten av juli begynnelsen av august for et år[:)] Hvis det ikke blir til det noe jeg tror det gjør så kommer vi nok å ta en tur til Sørlandet og dyreparken og til leiligheten til foreldrene mine i Spania[:)]

Vi skal til Lillehammer og hunderfossen en uke i juni [:D] det gleder vi oss til!

Ellers blir det vel bare kos her hjemme med noen småturer [:)]

Så deilig med utenlandstur =)
Vi skal også til syden, Hellas! Gleder meg skikkelig,vi blir mange som skal reise også. [:D]
Blir vel kanskje Hunderfossen her også? Ellers driver vi vel og ordner med nye huset[:)]

Ååå..så deilig.. Kjenner jeg blir skikkelig misunnelig [:D]
Her blir det ruge-sommer for min del.. Satser på å få til en liten tur til Kr. sand for å se på den store helten Kaptein Sabeltann [:D][:D]

Vi har ingen store ferieplaner enda, men det blir nok en tur til dyreparken i Kristiansand. Ellers blir det en tur til trøndelag og til hytta som ligger rett utenfor Fredrikstad. 

Vi skal ei veke til Kreta i august :) Alt for lenge til!

Vi får besøk av min mor, lillesøster og stefar i 2,5 uker midt i juli. Reiser rundt og sover i telt i ei uke. Ellers tar vi ting på sparket :-)

Og så skal vi forberede oss på bhgstart til guttene.

Med termin om kun 7 dager, blir det ikke så lange turer på årets sommerferie!
Blir ihvertfall en tur til Dyreparken, for gullungen har Sabeltann-dilla ;-)
Ellers blir det vel turer på hytta I Eggedal eller huset i Sigdal...

Her blir babyen født 1. juli, så det blir ingen lang ferietur på oss i hvertfall.
Håper jeg kan få til en tur til Dyreparken med barna da, men vi får se hva det blir til. Alene med 3 barn på tur frister ikke veeeeldig, men kanskje jeg får med meg ei venninne eller noe :)

Ellers blir det nok mange deilige dager på stranda, tenker jeg :)

Siden jeg har termin i august har vi ikke laget noen veldige planer.. Vi tenkte og prøve å få kosa oss mest mulig med minst mulig stress, så vi får se hva som skjer.. Håper vi får kjøpt oss hus og styra med det i sommer, men kjenner vi da begynner å få dårlig tid.

blir nok ikke de store utfartene i sommer siden lillebror kommer i august. samboeren skal jobbe hele sommeren så tipper jeg og Amelia tar noen turer på camping både til svigers og mine foreldre. Vi kommer sikkert til å være en del på besøk hos annen famile også + bare slappe av, kose oss og ta mange turer på stranda! emoticon

Jeg har ikke bestilt noe enda da, men har igrunnen bestemt meg for å ta med meg Lillemann til Hunderfossen. Leige ei hytte der en ukes tid tenker jeg, Dra på Hunderfossen og Barnas gård. :)

Vi skal til Danmark en uke,sammen med ett vennepar. Så blir det en tur til nordmøre. Og så kommer søsteren min med familien på besøk noen dager. Regner med sommeren går fort :-)

Back
Topp