Sommerferie?

Mamma92*

Betatt av forumet
Vi aner ikke hva vi skal finne på når sommerferien kommer. Vi har egentlig veldig lyst til å dra til syden, men jeg vet ikke om jeg tørr å ta med meg snuppa til et så varmt land når hun er under et år. Men vi har ikke lyst til å være i Norge denne sommerferien, vi har aldri vært utenlands sammen, så det har vi veldig lyst til å gjøre denne sommeren :)

Har dere noen planer for sommerferien? :)

ORIGINAL: Mamma92*

Vi aner ikke hva vi skal finne på når sommerferien kommer. Vi har egentlig veldig lyst til å dra til syden, men jeg vet ikke om jeg tørr å ta med meg snuppa til et så varmt land når hun er under et år. Men vi har ikke lyst til å være i Norge denne sommerferien, vi har aldri vært utenlands sammen, så det har vi veldig lyst til å gjøre denne sommeren :)

Har dere noen planer for sommerferien? :)

Vi var på kypros da Henrik var 6 mnd, null problem...
de får barn der nede også;-9 Gutten min tilpasset seg veldig lett 40 grader i USA, han var over 1 år da, men det var sinnsykt varmt..

Nok væske, bading og skygge, så storkoser de seg i bleien

Vi skal være i Norge denne sommeren, men jeg og Elli skal til Florida i mai... der er det RIMELIG hot

Ingen planer denne sommeren, vil ikke reise når det er så varmt så vi drøyer sydenturen til høsten..

Men vi skal til Gdansk en langhelg og så et par småturer som til farmor i Bergen og sånne ting[:)]

ORIGINAL: nurkis og Sander

Ingen planer denne sommeren, vil ikke reise når det er så varmt så vi drøyer sydenturen til høsten..

Men vi skal til Gdansk en langhelg og så et par småturer som til farmor i Bergen og sånne ting[:)]

[:D]

Vi skal ti dager til Barcelona i begynnelsen av mai. Da er det ikke blitt veldig varmt enda! Kanskje en idé for dere og, å reise litt tidlig? August er jo det varmeste!

Blir kanskje en tur til Tyrkia i mai her, siden vi har hus der, også har jeg veldig lyst til å reise til Liseberg[:)]

Har ingen planer for sommerferien.. Jeg begynner jo å jobbe igjen i juni, så spørs om det blir mye ferie rett etter det. Men skal en uke til syden i mai, så det får vel bli årets "sommerferie" :p

Blir ikke noe spesiell ferie i sommer, tar ferie før og etter heller[:)] Skal først ei uke til USA i april, så to uker i mai og så ei uke i november -tor vi sier oss fornøyde med det[:D][:D]

Skal til bulgaria i slutten av mai [:)] Ingen problem om du reiser tidlig i sesongen hvertfall[:)] Ingen ferie som kan måle seg med en sydentur [:)]

vi har droppet slike ferier med vic... og kommer nok ikke til å reise med bell heller enda..
selv om det sikkert funker som fjell å reise til syden når de er så små=)
men lettere andre veier syns jeg!
hva med danmark,tyskland,sverige eller slike plasser da?

ORIGINAL: MariaMommy

Blir ikke noe spesiell ferie i sommer, tar ferie før og etter heller[:)] Skal først ei uke til USA i april, så to uker i mai og så ei uke i november -tor vi sier oss fornøyde med det[:D][:D]

det var da veldig til farting til usa..er da vel ikke så moro?? hehe

Vi skal leie feriehus i danmark sammen med to vennepar som har hver sin gutt som er 2 og 3 mnd eldre enn vår :)

ORIGINAL: *Nikki*

ORIGINAL: MariaMommy

det var da veldig til farting til usa..er da vel ikke så moro?? hehe

Hehe...ja vi tar virkelig helt av i år[8D]

Back
Topp