sommerferie

hegemw

Forumet er livet
hva slags planer har dere da?

vi skal en tur til bergen ( se på akvariumet, badeland) skal bo på rorbu :) reiser 5 juli og hjemme 10,camper da halvveis for blir litt lenge å kjørehele veien. har kjøpt inn dvd spillere til å ha i bilen og så håpoe det blir bra
en uke på bondelandet hos svigers
så ut på vannet med båten til mamma og pappa sammen med dem da,vi sover da i stort telt

Vi skal i alle fall en uke til Danmark med et vennepar og gutten dems i august. De har sommerhus der,så da skal vi forhåpentligvis bade og kose oss [:)]
Ellers har vi tenkt til å ta en tur til Bø sommarland og kanskje en liten storbyferie,men den er ikke planlagt ennå.

ORIGINAL: *englefjes*

Vi skal i alle fall en uke til Danmark med et vennepar og gutten dems i august. De har sommerhus der,så da skal vi forhåpentligvis bade og kose oss [:)]
Ellers har vi tenkt til å ta en tur til Bø sommarland og kanskje en liten storbyferie,men den er ikke planlagt ennå.

Hvis du kjøpe sesongkort på Tusenfryd i år, så gjeld d på Sommarlang i Bø å [;)]

Vi ska 2 uka t svigermor å mann vi. Å d glede vi oss stort t! De to siste ukan på juli. Dem bor i Stavanger, så på veien dit eller heim, så ska vi i Dyreparken i Kristiansand en tur samtidi [:)]

Jeg begynner ferie fredag 9. juli og pangstarter med Stavernsfestivalen, uten mann og barn [:D] Det blir såååå deilig!

Hele uka etter blir vi på hytta på Hvaler, før vi drar 1 uke til Rhodos på skikkelig familieresort! Gleder meg syyyykt til det. Leke og bade med Eirik hele dagen, og nyte vin og kos med min mann på verandaen om kvelden

Siste ferieuka blir det litt pakking og styring i heimen for å komme i mål til flytting i slutten av august!

Bare 3 uker jobb igjen nå, tjohoooo [8D]

Ferien min begynner i morgen og varer helt til 18 august!! deilig jobbe på skole:)
vi begynner med å være en uke på hytta i drøbak. Så reiser jeg og andreas til praha og gifter oss vi blir borte i 5 dager og da skal barna være sammen med farmor.
Så skal vi kjøre opp til bodø! vi skal ha en skikkelig norgesferie og ovenatte i trondheim, namsos, osv. Vi tar det litt som det kommer[:)] vi har kjøpt oss ny bil med dvd spiller, det kommer nok til å hjelpe litt på kjøringen[:)] gleder meg masse til å ha lang sommerferie med barna!

Skal jobbe mesteparten. Prøve på ein tur til Mikkelparken i Kinsarvik.

jeg skal FØDE hahahaha[;)] nei blir rolig sommer i år, mannen har byttet jobb så ha ka ikke ta så mye ferie, skl på beitostølen en tur med hele familien i august da[:D] også kanskje til frøya med noen venner[:D][:D][:D]

Ser ut som mange spennende ferier [:D] Vi reiser til Kreta 26. juni og skal være 2 uker på en skikkelig lekker resort[:)]  For de som vil se kan dere se her

Når vi kommer hjem skal mannen jobbe, mens jeg skal være hjemme og kose meg med Sarah før jeg begynner i ny jobb 1. august[:D]

God sommer alle søte febmammaer![:)]

ORIGINAL: Lykkelig_nr1

Ser ut som mange spennende ferier [:D] Vi reiser til Kreta 26. juni og skal være 2 uker på en skikkelig lekker resort[:)]  For de som vil se kan dere se her

Når vi kommer hjem skal mannen jobbe, mens jeg skal være hjemme og kose meg med Sarah før jeg begynner i ny jobb 1. august[:D]

God sommer alle søte febmammaer![:)]

Der så det deilig ut der
God sommer til dere også.

ORIGINAL: hegemw

mange bra ferieplaner her leser jeg. dere må ha en super sommer alle sammen.

Takk det samme! [:D]

Vi skal ikke gjøre noe spennende i sommer. Jeg og Nelly Linea tar fly opp til Leknes (hvor jeg kommer fra) søndag 4. juli. Mannen min skal kjøre etter... Vi blir der 1 uke, og da skal den ene søstra mi med datter være der samtidig. Etter 1 uke, kjører vi til Alsvåg (hvor mannen min kommer fra), og blir vel der 1 uke ca. Der er nok alle søskene hans hjemme med samboere og barn, så forventer fult hus!

Vi kjører sammen nedover mot Trondheim igjen. Og ja: vi har også kjøpt dvd-spiller! Og det var noe av det lureste vi har kjøpt. For jenta vår hater virkelig å kjøre bil! Nå koser hun seg i allefall og har hun det bra har også vi det bra [;)]

De to siste ukene av ferien tar vi som det kommer. Kanskje vi tar en tur til Hamar til faren til mannen min, eller en tur til Bærum til søstrene mine. Vi får se [:D]

Jeg har allerede vært en uke på husmorferie på kreta da[;)]
men i sommer skal vi skal bare kose oss hjemme med maling av hus ( [:'(] ) hvis finværet kommer da. BLir noen dagsturer kanskje til namskogan familiepark, badeland i Åre eller dyrepark og bad i Østersund..[:)] Men ingen store planer i sommer nei. Tar det litt på sparket.
Tar ferien på september vi, da skal jeg, sambo og lillemor på all inclusive ferie på Rhodos gleder meg!!!!
http://www.apollo.no/NO/hvor-vil-du-reise/Europa/Hellas/Rhodos/Kalithea/Accomodations/Pages/EsperidesBeachFamilyHotel.aspx

Jeg skal jobbe mesteparten.. Men prøver å få gjort noe stas i helgene.

Back
Topp