Sommerferie

neselo

Forumet er livet
Vi lurer litt på å dra til Dyreparken i kristiansand i sommer [:)] Noen som har vært der før som har noen gode råd? Guttungen vår er akkurat 3 år, så vi bør kanskje ha med vogn? Bilturen er på ca 3,5-4 t. er det kanskje greit å overnatte da? Forslag til hvor man kan overnatte? har ikke vært der siden jeg var liten jente så husker ikke så mye..

Har dere noen planer for sommerferien da? [:)]

hvis ikke du har plass til vognen, så vet jeg de leier ut veldig greie riller i dyreparken[:)]

Ok[:)] Gleder meg som en unge selv, vet det er så fint der!

Ååå. Elsker å være på Sabeltann båten og Sortebill båten<3. Var i hvertfall favoritt da jeg var liten<3

Vi skal også dit [:)]
vi beregner to dager, kommer ikke gjennom alt på en dag.
Så om dere bare skal en dag, så ville jeg planlagt litt på forhånd om hva som skal prioriteres [:)]

Vi var der i fjor, og skal dit i år igjen. Må se sabeltannshowet vi da for det er store helten til sjefen i huset[:)][:)]

Vi har bodd på Dyreparken hottellet og det var heelt kuult det[:)][:)]

Vi hadde med vogn til N i fjor da han var 2,5 år. SÅ da gikk han det haan orket og satt i vognen resten.

Tenker nok at vi tar med vognen ja.. Vi har jo plass i bilen. Vil helst at vi kan ta det over to dager, så det ikke blir så stress den ene dagen. Er jo som dere sier ganske stort og umulig å rekke over alt på en dag[:)]

Ditt skal vi å[:D]
Er der hvert år vi, samboern elsker å gå der[8D]

Du bør ABSOLUTT ha med vogn..
Det er mye og se og langt å gå.

ORIGINAL: *Endelig2*

Ditt skal vi å[:D]
Er der hvert år vi, samboern elsker å gå der[8D]

Du bør ABSOLUTT ha med vogn..
Det er mye og se og langt å gå.

Så koselig da [:D] Pleier dere å overnatte? Evt. hvor?

Back
Topp