Sommerferie??

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Ja, nå er sommern her og det er snart på tide med litt ferie...

Har dere noen ferie planer da??

Her skal vi til Spania...Er liksom høydepunktet...Men før det så skal Casper nordover med bestemoren sin og bo hos noen slektinger der...De drar den 28 juni og kommer hjem igjen den 4 juli...Mathilda, sambo og jeg skal da i mellomtiden ta en tur til Kristiansand Dyrepark og kose oss...Har liksom ikke fått den muligheten å være alene med Mathilda på den måten...Så blir jo litt hysjhysj for Casper sin del eller så blir jo han kjempe knust, og det vil ikke mammahjertet tåle...[8D]

Vi reiser til tyrkia på lørdag vi[:)]
Det gleder jeg meg sykt masse til,
men er jo litt redd for at jeg skal
få en SA, eller spise noe feil osv.[>:]
Blir morro og få være med på min
kjæres aller første syden tur [:D]
Også blir det 14 dager bare med
meg og han å det føler jeg vi trenger
etter 3 mnd med avstands forhold !

Reiser til Tyrkia på torsdag[:D] 

også blir det nok bø i sommerland, sverige og nordsjø kamping i juli[:)] 

Vi var i Egypt i påsken, og det var liksom det store "ferie-løftet" i år.

Ellers har vi planer om å reise hjem til foreldrene mine og ha et par uker Lofot-ferie. Da tar vi også med oss ei venninne og hennes datter, som er like gammel som Lillemor [:)]

Her blir det Danmarksferie, sørlandsferie og nm i bridge på meg og mannen[:D]

Så artig da jenter :D her blir det å finne et nytt sted å bo aller først. Så får vi se om vi ikke får tatt oss en tur til mor og far. Blir vel litt svenske turer også. Men vi er jo unge å har ikke tenkt på så mye ferie enda. Men det kommer nok , Kankje vi plutselig får kick av ett eller annet.

Vi reiser til Bulgaria 13.Juni [:D] Det ser vi virkelig frem til, har ikke hatt ordentlig ferietur på 5 år... Vi og Tobias gleder oss masse til å bade på stranda og bare kose oss. [:D]

Jeg er litt redd for å reise så langt på ferie når jeg er gravid.....jeg har så lyst å reise til f.eks Tyrkia. Men det er jo et stykke i reisetid. Fremmed mat, varme, luftfuktighet.....hvordan reagerer jeg på det osv....
Andre som også tenker sånn?? Eller er det bare dumt av meg?

ORIGINAL: Rafi

Jeg er litt redd for å reise så langt på ferie når jeg er gravid.....jeg har så lyst å reise til f.eks Tyrkia. Men det er jo et stykke i reisetid. Fremmed mat, varme, luftfuktighet.....hvordan reagerer jeg på det osv....
Andre som også tenker sånn?? Eller er det bare dumt av meg?

Jeg tenker litt på sånt, men 4 timer med reise tid er da ikke mye ?
Og når jeg bestillte reisen til tyrkia så var jeg jo ikke gravid [:)]
Og sålenge du spiser godt stekt mat, unngår dressinger og salat,
så skal alt gå greit[;)] måtte spørre legen min når jeg var der i går[:)]
Og varmen skal du ikke tenke på, føler du at du blir for varm så 
bader du jo bare litt, og ellers tror jeg at alt ska gå bare bra =)
Er jo ikke dumt og bli bekymret, men hun dama i skranken til legen
sa at det begynner med bekymringer om Spontan abort, så kommer
bekymringer om død fødsel eller vond fødsel også kommer barnet ut
også stopper bekymringene aldri[:D] Lykke til !

Det er sikkert ikke så "farlig" som jeg skal ha det til. Tror kanskje jeg må snu tankegangen litt, til å tenke at alt går bra. Positiv tenking er vel bedre enn å tenke på alt som kan gå galt ;)
Samboeren min er kjempe gira på ferie til varmere strøk. Og vi har ikke ferie før i august, og da er jeg jo over tre mnd allerede uansett.

Back
Topp