Sommerferie med 3 åring

Litjmora

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Aprilspirene 2024❤️
Noen som har gode forslag for hvor man kan dra med en 3 åring. Både innenriks og utenriks tips taes imot med takk :)

Noen som har gode forslag for hvor man kan dra med en 3 åring. Både innenriks og utenriks tips taes imot med takk :)

Om du fysisk vil litt vekk fra hjemmet anbefaler jeg dyreparker, sandkasser, strand og kanskje litt flere dyreparker. Jeg for min del synes ikke det er så viktig å dra langt, bare bruke tid sammen. I fjor var vi på Lilleputthammer, d var en skikkelig slager :)

Hvis du bor på Østlandet eller skal dit så er det aller beste sånn «feriepark» jeg noen gang har vært i Foldvik Familiepark. Eller kanskje det heter gård. Men søk på Foldvik. Det ligger litt utenfor Larvik og det er HELT perfekt for de minste barna. Vi var o Dyreparken også men det var bare for stort, dyrt og fullt av mersalg overalt. På Foldvik har du betalt for alt når inngangsbillett er betalt :) inkludert bruk av grill, så veldig fint å ha med kjølebag med grillmat :p
Altås skal du kjøpe mat i kiosken koster det såklart, men alt annet er inkludert i inngangsprisen og arealet er størrelsesmessig veldig fint for de minste.

Vi har vært i legoland, Dyreparken i Kristiansand, Foldvik familiepark, og syden med barn i 2-4 års alder :) tror du kan gjøre litt hva du vil, men pass på å tilpass dagene litt til det minsten trenger, legg gjerne inn pauser i løpet av dagen og sånt :) ikke for mye planer hele tiden, mener jeg.

Anbefaler også Lilleputthammer. Godt tilpasset de minste og ikke så veldig stort.

Hvis du bor på Østlandet eller skal dit så er det aller beste sånn «feriepark» jeg noen gang har vært i Foldvik Familiepark. Eller kanskje det heter gård. Men søk på Foldvik. Det ligger litt utenfor Larvik og det er HELT perfekt for de minste barna. Vi var o Dyreparken også men det var bare for stort, dyrt og fullt av mersalg overalt. På Foldvik har du betalt for alt når inngangsbillett er betalt :) inkludert bruk av grill, så veldig fint å ha med kjølebag med grillmat :p
Altås skal du kjøpe mat i kiosken koster det såklart, men alt annet er inkludert i inngangsprisen og arealet er størrelsesmessig veldig fint for de minste.
Takk for at du minnet meg på denne parken!!!! Den er den beste!

Vi skal til dyreparken i Kristiansand slutten av mai. Ellers er det beste for oss foreløpig med snart 4-åringen å leie hytte på Sørlandet og i grunn bare ta det derifra. Bade, masse is, kose oss!

Back
Topp