Sommerferie :D

- Amy -

Gift med forumet
Jah, i dag hadde jeg siste eksamen før ferien så da har jeg virkelig sommerferie Desverre blir nok resultatet så som så siden jeg brukte mest tid på do og i halvsøvne ved plassen min haha. Jeg måtte kaste inn årene kl13, da orka jeg ikke mer. Huffameg.. Jaja, går det galt så tar jeg den bare på ny. Jeg gidder uansett ikke ta sorgene på forskudd når det gjelder eksamener. 

Men - så håper jeg dere tåler å høre en litt mer sutrete versjon av meg: Jeg virkelig hater de blodfortynnende sprøytene jeg må ta hver dag! Jeg får meg ikke til å bli vandt til de, uansett hva jeg gjør. I går begynte jeg å gråte også mens samboer stakk pga. jeg egentlig ikke fant flere plasser å stikke. I kveld mååå jeg stikke selv. Og jeg psyker meg mer og mer ut. Hater virkelig sprøyter og kan ikke se for meg hvordan dette skal gå hvis jeg skal ta de hele svangerskapet. 

Sånn.. Da fikk jeg sagt det også. Sorry klagingen altså :( Håper dere tåler å høre litt sutring i ny og ne. Jeg er jo naturligvis lykkelig for at jeg (fremdeles) er gravid, ikke misforstå.  

Kjøp deg "emla" å smør på, da kjenner du iallefall ikke stikket! 
Har selv tatt sprøyter annen hver dag i flere år, ble ikke vant til de...men må man så må man. Husk at det er for en god sak;-)

Lykke til med resultatet på eksamen da
Så deilig med ferie så tidlig!!! Jeg har 4 uker igjen...kommer litt i feriemodus nå i finværet merker jeg

Ja, jeg kjøpte sånn emla- krem. Jeg får gi det et forsøk i dag. Du ble ikke vant til de du heller nei. Følte det var bare meg som var litt rar. Hvis det viser seg at lille spire blir inni der i 9 mnd denne gangen, så er det så absolutt verdt det :) 

Ja, det er jo bare nydelig ute. Blir skikkelig i feriemodus :) Det er det som er fint med å være student - tidlig ferie hehe. 

Og jeg er lærer, ganske fin det å

Juhu, nå klarte jeg å sette sprøyta selv  Sjelver litt vel mye, men det gikk helt greit. Og tror det hjalp med emlakremen. Eller så var det adrenalinet haha. Uansett overstått så nå trenger jeg ikke grue meg før i morgen igjen. 

Back
Topp