Sommerferie 2013

Smilendemor

Blir kjent med forumet
Tja, vi hadde planlagt å dra til Praha, vi..

Hadde dere dratt til Praha med to barn på 2 og et halvt, og ca.3mnd?

For å være ærlig, nei! 
Jeg ville holdt meg innenlands :P

Jeg ville ikke nødvendigvis holdt meg innenlands, men reist på ferie et sted som er barnevennlig. Kjenner ikke Praha så godt, så vet ikke hvordan det er der. :) Vi tar nok en ferietur neste sommer med barna som da er ca 3-4 mnd og 3,5 :)

Hadde nok ikkje tatt med barn på storbyferie uansett alder ;)
Men ferie skal vi nok på ;)
mest frista til sydenferie med den sommaren vi har hatt no ;p

Vi var til Praha når V var 2,5 mnd, og det var ikke noe problem. En by med lite kriminalitet og hyggelige folk :) Men vet ikke om jeg ville dratt avgårde med en 2-3-åring..

Alle helst vil eg til USA å besøke familien der, berre reise sammen med vesla og babyen og vere der eit par mnd medan far går på skule. og så bli der ei stund. Får bu gratis, så blir jo egentlig billig å leve når eg har permisjonspengar å ta av ;)

Men kjem nok til å sakne mannen alt for mykje!
Og han kjem til å sakne oss.

tror det blir en tur til island for å besøke familien=)

Syden vil vi jo også til, men tenkte vi ville oppleve litt mer når vi først skal bruke x antall tusen på ferie.. Blir jo varmt i Praha også...

Hmm, feriehus i Danmark står også på lista.. Kanskje det blir mer aktuelt ;)

Vi blir hjemme neste sommer, kanskje en ørliten tur innenlands. Men året etter, da blir det forhåpentligvis danmark på oss :)

Orker ikke reise så langt med baby..

Jeg reiser til Italia med snuppo mi no om 11 dager =) Reiser ilag med min far,stemor og bror!!
Gleder meg masse

Neste år, blir vi nok hjemme tror jeg =) Spør litt hvor, når og hvor  lystne me er på en ferietur =)

Blir nok hjemme eller turer i norden neste sommer, men har veldig lyst en tur til varmere strøk i september/ oktober sammen med mannen og bebis :)

Vi drar kanskje til danmark og leier feriehus med noen venner /familie :) Håper det hvertfall.

Sommerferien 2013 har vi ikke begynt å tenke på enda. Men vi har egentlig planlagt en ferie i januar da. Lurer på hvordan det vil bli å feriere 6 måneder på vei. Skeptisk...

Back
Topp