Sommerferie 2012

~Gravidigjen~

Betatt av forumet
Noen som har noen spennende sommerferie planer for i år? 

Vil ikke si vi har spennende planer. Vi har leid leilighet i ett ferieparadis i Danmark, to uker. Vi hadde plane rom en stille og rolig ferie, med sykkling, bading, kano, dyrepark og bare nyte å være sammen alle tre. Selv om jeg ble gravid kan vi gjøre det samme og jeg er glad for at vi ikke skal reise så langt! Ellers så skal vi besøke noe familie og bare være hjemme

Har dere planer?

Her blir det bilferie rundt omkring i landet med 2 barn, skal besøke familie og venner litt her og der..

Vi skal en tur på hunderfossen og hytta tenker jeg :)

Her blir det forhåpentligvis en uke i syden og et par helger på hytta :)

Mamma`nTilKaia skrev:
Vi skal en tur på hunderfossen og hytta tenker jeg :)

Samme her :)))

Planen var egentlig en uke på Mallorca, men vi avbestiller....dessverre... Formen min har ikke vært god til nå, selv om den er myyyyye bedre, begynner bekkenet å krangle. Turen koster såpass mye, og da vil jeg nyte den maksimalt - det føler jeg kanskje formen ikke vil tillate da i min 32. uke. Skikkelig kjipt å avbestille, da jeg vet det er superdeilig der (var der i fjor). Turen går nok dit en annen gang i nærmeste framtid - garantert.

Hva plan-b blir er usikkert. Bør vel begynne å tenke litt på det. Kanskje Danmark - hvem vet.

Skal til gran canaria i bryllup. Håper jeg får fly hjem igjen da jeg nærmer meg 36 uker på vei hjem

Her blir det dyreparken i Kristiansand. :))) Og i hvertfall en uke i vogna i Tønsberg. Ellers blir vi mye på hytta :)

Dyreparken er en selvfølge her i huset. Også vil vi veldig gjerne ha 2 uker i syden i juni en gang

Her blir det en tur til Namsskogan familiepark og en tur til Østersund :)

Vi reiser til sydenland nå i april, så blir nok ikke så mye mer spennende enn det. Har nok å drive med ute her hjemme:)

Vi skal på en liten weekend til Køben i april (uten jenta) og to uker til Mallorca i slutten av mai. Så blir det nok lagt inn noen hytteturer, en tur til Dyreparken og forhåpentligvs en biltur til Danmark!

Ja.. Jeg har lysst at sommeren skal gå fort! ;)

Vi skal kjøpe oss campingvogn i år, så da prioriterer vi den i år i stedet for syden. Måtte velge da sa min mann.. også har vi fast campingplass til vogna, så regner med den bli flittig brukt :)))
Og så skal vi vel bygge på huset en del, forhåpentligvis i år.. 7 meter over 3 etasjer. Så har nok å betale på tror jeg.
Men må vel se  på om vi ikke tar oss en tur en eller annen plass.. 

Skal på kiwitur i slutten av mai da.. eller nærmere bestemt pinsa.

Her blir det og være en del på stranda og opp til gården. og så fra 21 juli til 4august skal vi til danmark, det gleder vi oss veldig til. vi skal til et sted som heter pøt strandby . der skal vi være med min bror og kona og mine foreldrer, så har et vennepar av oss leid hytte ikke mange meterne fra oss. dem skal være i 3 uker. så tror det blir en topp ferie:)

siden jenta mi kom 4 uker før termin tar jeg høyde for at det kan denne babyen også gjøre. dvs INGEN ferie når august har begynt

siden vi har begynt å jobbe med å få tak i snekkere for å forandre fasade, etterisolere, skifte vinduer og bordkledning, så svir vi av rundt 500.000 på det, så det får holde for i år tenker jeg... spesielt med tanke på at ferien i fjor kostet oss nærmere 100.000!!

så i år blir det 3 uker for meg og datteren min neste gang sambo drar på sjøen, da reiser vi til mimmi i Sandnes, og kaller det ferie

neste år har vi planer om ny runde med ekstremt dyr ferie, som plaster på såret for at det ikke blir noe annet enn snekring i år! så da drar vi til Florida igjen, og da ryker det vel fort en 100.000 denne gangen også

Vi var på to ukers solferie i januar og har egentlig fått dekket det behovet =) 
Så i sommer blir det besøk til svigerforeldrene mine på to forskjellige plasser og i forbindelse med det blir det både dyreparken i kr.sand og Sommarland i Bø =) 
Og så håper jeg vi får endel dager på hytta! =) 

Her blir det også en tur på camping, ellers håper jeg på å få nyte sol og sommer på terassen! :-) Med gode kvelder med grillmat..

Her blir det tre uke til Croatia :) 

Back
Topp