Sommerferie ☀️ Larvik - Stavern

Tvillingen88

Betatt av forumet
Oktoberbarna 2021♡
Til dere som bor i Larvik eller Stavern, har vært på ferie der , eller er på ferie:smiley-bounce012

Hva burde man få med seg der?
Hva slags restaurant er verdt å besøke ?

Hvis du hadde en hel dag til rådighet - hva ville du anbefale å bruke den til?❤️
Jeg og mannen har noen dager til rådighet når vi skal på camping , men er ikke så kjent så vil gjerne høre fra dere andre ❤️❤️
 
Nettopp besøkt området. Kan tipse om at Larvik er en skikkelig kjedelig by! Ikke sats på shopping;) Pakkhuset er en fin restaurant med god mat, men bestill bord!
Porsgrunn er bedre og har finere linje mot vannet med flere restauranter.

Vært for varmt med museer etc denne uka så der er jeg blank;)
 
Solsiden i Stavern har god mat, litt fancy så må nok ha tre retter ;)
Er barna med så er Foldvik familiepark veldig bra, litt kostbart kanskje. Litt for lite kjent selv til å si hvilke strender eller steder dere bør gå å se.. og shoppingen er ikke fantastisk nei, enig med forrige. Da er Tønsberg bittelitt bedre :)
 
Til dere som bor i Larvik eller Stavern, har vært på ferie der , eller er på ferie:smiley-bounce012

Hva burde man få med seg der?
Hva slags restaurant er verdt å besøke ?

Hvis du hadde en hel dag til rådighet - hva ville du anbefale å bruke den til?❤️
Jeg og mannen har noen dager til rådighet når vi skal på camping , men er ikke så kjent så vil gjerne høre fra dere andre ❤️❤️

Sniker fra september. I svangerskapsappen "Helseoversikt" ligger en rabattkode til Farris bad. Har ikke vært der før, men bestilt opphold i ferien. Ser helt nydelig ut. Pakke med overnatting, gravidmassasje, middag og noe snacks på rommet ved ankomst.
 
Sniker fra september. I svangerskapsappen "Helseoversikt" ligger en rabattkode til Farris bad. Har ikke vært der før, men bestilt opphold i ferien. Ser helt nydelig ut. Pakke med overnatting, gravidmassasje, middag og noe snacks på rommet ved ankomst.
Åå det hørtes deilig ut ♥️ Jeg har et gavekort derfra på en grei sum , men tenkte å spare det til jul en gang , men nå ble jeg usikker, haha
 
Solsiden i Stavern har god mat, litt fancy så må nok ha tre retter ;)
Er barna med så er Foldvik familiepark veldig bra, litt kostbart kanskje. Litt for lite kjent selv til å si hvilke strender eller steder dere bør gå å se.. og shoppingen er ikke fantastisk nei, enig med forrige. Da er Tønsberg bittelitt bedre :)
Skal sjekke ut solsiden, tusen takk for tipset :love017
 
Nettopp besøkt området. Kan tipse om at Larvik er en skikkelig kjedelig by! Ikke sats på shopping;) Pakkhuset er en fin restaurant med god mat, men bestill bord!
Porsgrunn er bedre og har finere linje mot vannet med flere restauranter.

Vært for varmt med museer etc denne uka så der er jeg blank;)
Da skal vi sjekke ut pakkhuset :thumleft
 
Rakke fort i Stavern hvis dere vil være ute og tusle litt.
 
Det skjer jo vanligvis en del i Stavern om sommeren på underholdningssiden. Det er en side på face som heter «hva skjer i Larvik og omegn»
Kruttårnteateret har også forestillinger - og gruppe på face.
Sjekk ut Piraten kro.
I Larvik anbefales pakkhuset som nevnt over her, men bordbestilling et et must. Usikker på om bedehuset er åpent, men det er også kjent for bra mat.
I Stavern er det flere gode restauranter, dog har skipperstua skuffet meg gjentatte ganger så der ville jeg styrt unna.
Sjekk ut the grillpit på insta :)
 
Kjærstranda er veldig bra, ellers er det hyggelig å tusle rundt på Fredriksvern (der er det ogsåen fin strand), se Minnehallen.
M/S Viksfjord går fra Stavern og ut til Svenner fyr blant annet, om man vi ha en båttur..

Kan også ta en kort busstur til Nevlunghavn og spise på gjestgiveriet.


Vet ikke om dere allerede er ferdige med denne delen av ferien, men god tur!
 
Back
Topp