Sommerferi

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Noen som har sommerferie planer i orden??
Vi kommer til å dra til sørlandet i år også på aaros camping Både vi og ungene stoooor koste oss der

Så blir det at en av oss tar med oss jonas på kaptein sabeltann showet. Også blir det vell også en tur i selve dyreparken:) Med en kansje en smule mindre gjeng,i hvertfal at vi splitter oss. Da vi var 14 stk som gjekk sammen i fjor og det blei litt tull....

Vi har leid hus i danmark sammens med familien til broren til mannen. Så vi gleder oss kjempe masse =)
Vi var også i dyreparken i fjor. Blir nok å dra dit igjen en gang i fremtiden ja

Vi drar til Kreta i 2 uker [:D]
Var der i fjor og storkoste oss. Gleder meg!!!  [:D]

Vi skal til Spania i 2 uker iallefall. Så blir det vel en tur på hytta med besøk til Hunderfossen. Tenkte og å få besøkt dyreparken i år.

Jeg og frøet skal en tur til tromsø på besøk håper jeg:) ellers er ingen planer lagt enda...

Nei, her har vi ingen planer ennå.
Jeg begynner å jobbe i juni. Jobber litt også to uker ferie i slutten av juli igjen. Myk start etter permisjon ja! [:D]

thailand/koh samui i 4 uker

Vet ikke, mulig vi drar til Karmøy noen dager...

[:)]hva skjer der ? får komme å besøke oss samtidig da

Vi har ingen planer. Første gan på alle de år. Gubben nekter å reise til utlandet i år, etter han nesten strøk med på ferien i fjor. Fikk litt avsmak på utenlandsk helsevesen kan man si...

Tenker det blir 2 - 3 uker i syden [:)] Og små turer hit og dit! [:D]

ORIGINAL: Auliana

Nemmen hva skal dere der?? Her bor jeg :-))

ORIGINAL: Magica81

Når og hvor på Kreta skal dere?? :-)) Vi skal også til Kreta!! E L S K E R den plassen!!

ORIGINAL: bloomen

Når og hvor på Kreta skal dere?? :-)) Vi skal også til Kreta!! E L S K E R den plassen!!

Drar til Platanias 21 mai [:D]  Enn dere?

Sommerferien er ikke bestemt.. Annet enn at det IKKE blir syden [;)] Kunne heller tenkt meg en tur til varmere strøk nå!

Har enda ikke fått planlagt ferien, dessverre. Skal vertfall hjem til Hardanger så om noen vestlendinger, eller andre for den saks skyld, skal til Mikkelparken så er det bare å gi en lyd [:)]

Drar til Platanias 21 mai [:D]  Enn dere?

Vi reiser nok i slutten på august :-) Skal ca 15 min fra Platanias til en liten landsby der foreldrene mine har hus :-)) En hærlig plass :-)

Nemmen hva skal dere der?? Her bor jeg :-))

Vi skal besøke min storebror, han bor i Vik, skudeneshavn. [:D]

Så artig, får lage treff med Lomo da [:D]

Jeg er fra Skudeneshavn :-)) Foreldren mine bor 7 min fra Vik å gå, hehe merkelig! Vi flytter tilbake til Skudenes så fort vi får solgt leligheten for å bygge oss hus der :-)

quote:

ORIGINAL: LOMO*4

quote:

hva skjer der ? får komme å besøke oss samtidig da

Storebroren min bor i Vik, Skudeneshavn så vi skal besøke dem.
Det hadde vært morro LOMO, vi tenkte å dra uka før st.hans.

< Melding endret av Auliana -- 17.02.2011 8:38:04 >

det var dumt for me er i thailand då...du og bloomen får treffes[:)] så får me ta det neste gang dere kommer i denne retning

ORIGINAL: MammaMia98

Vi har ingen planer. Første gan på alle de år. Gubben nekter å reise til utlandet i år, etter han nesten strøk med på ferien i fjor. Fikk litt avsmak på utenlandsk helsevesen kan man si...

Da syns jeg dere kan komme på en kulinarisk helg hos Auliana på bondegården [;)]

Det kan vi absolutt! Og skal vi nordover er vel en kveld på veien opp obligatorisk [:D]

Jeg og jentene skal til mo i rana noen dager så skal vi en uke alle fire en eller annen plass også noen små turer:)

Back
Topp