Sommerfeire og ivf

Bringebærpudding

Gift med forumet
Julikulene 2020
Vi venter på brev om forsamtale fra Porsgrunn, og er i gang med planlegging av sommerferie. Ting må bestilles på forhånd. Hvordan er deres erfaring med sommeren og ivf? Vet det er stengt i juli, men er de behjelpelig om man har bestilt EN uke til utlandet, da jeg glemte hele prosessen et øyeblikk? :wideyed:

Så lenge ferien ikke krasjer med uttak/innsett/kontroller så går det fint. Du kan ta spray og sprøyter selvom du er på ferie.
Dersom forsøket krasjer med ferien så kan det være mulig du kan gå en ekstra uke på spray for eksempel, men det kommer ann på hva slags protokoll du har osv...

Jeg har måttet utsette forsøket i en måned før pga at det har krasjet med min ferie. Men angret ikke i det hele tatt, for midt i prosessen er det nydelig å komme seg bort og ha noe annet å tenke på :) [emoji173] ellers er det sånn at de har fri i hele juli.

Vi venter på brev om forsamtale fra Porsgrunn, og er i gang med planlegging av sommerferie. Ting må bestilles på forhånd. Hvordan er deres erfaring med sommeren og ivf? Vet det er stengt i juli, men er de behjelpelig om man har bestilt EN uke til utlandet, da jeg glemte hele prosessen et øyeblikk? :wideyed:

Vet ikke helt hva du mener med om de er behjelpelige med at du har bestilt ferie..(?), men er bare det at de har stengt i juli så da må man enten ha gjort innsett før 1.7. eller ha første kontroll etter 31.7....

Vet ikke helt hva du mener med om de er behjelpelige med at du har bestilt ferie..(?), men er bare det at de har stengt i juli så da må man enten ha gjort innsett før 1.7. eller ha første kontroll etter 31.7....
Skjønner det er litt avhengig av syklus, så kanskje dumt spørsmål ;) bare ville høre andres erfaring

Back
Topp