Tenkte det var greit med en sånn tråd jeg
til div som ikke hører til andre plasser.
Jeg starta sommerferie i går, med telefon på kvelden at jeg er i karantene
venter svar på første test jeg tok i går kveld, og kan heldigviiis teste meg ut på mandag. Men SÅ kjedelig. Ikke lenge siden jeg just var i karantene.... så glad for ferie nå slik at man kan selv velge hvor utsatt man blir på smitte. Når jeg jobber i bhg, så kan jeg ellers ikke velge å begrense nærkontakter i like stor grad...
til div som ikke hører til andre plasser.Jeg starta sommerferie i går, med telefon på kvelden at jeg er i karantene
venter svar på første test jeg tok i går kveld, og kan heldigviiis teste meg ut på mandag. Men SÅ kjedelig. Ikke lenge siden jeg just var i karantene.... så glad for ferie nå slik at man kan selv velge hvor utsatt man blir på smitte. Når jeg jobber i bhg, så kan jeg ellers ikke velge å begrense nærkontakter i like stor grad...
Beina mine er helt døde!
Til uken drar vi til mine foreldre på Vestlandet og skal være der en drøy uke. Har tenkt å si det til Mamma da, så det blir spennende.

Hun tror fetteren hennes som er 10 måneder skal komme på besøk

Jeg hadde to sykluser etter ppilleslutt, og disse var på 28 og 29 dager, så vet ikke hva som blir mest riktig da jeg? Visste forresten heller ikke at sykluslengden har noe å si for beregningen av svangerskapet, vil du utdype hvordan dette henger sammen så jeg kan forstå bedre? 
Jeg har også litt varierende syklus, 28-29-30, så ikke helt godt å si hva man skal putte inn der, regner med det kan variere litt for de fleste fra mnd til mnd, men jeg er nå i den situasjon at jeg vet eksakt dag unnfangelsen skjedde pga eggløsningssprøyte så for meg ble det enkelt å beregne.