Sommeren snart over

bondekone

Forumet er livet
Synnes sommeren har gått raskt, sikkert fordi det har skjedd en del i forhold til ting som har skjedd
Tenk at om bare noen uker nå så har vi 2 klassinger alle mann. Utrolig synnes jeg :)
 
Kjemperart...også har han vokst så mye i sommer, på alle måter:-) Nå 1.august begynte han 50% på SFO og er kjempestolt! Spennende å se hva neste år vil bringe, her blir to skoler slått sammen så de blir en veldig stor klasse synes jeg (38 elever). Håper på det beste og at alt går greit!
 
oj det blir mange i en klasse, blir det 2 lærere eller lærer og asistent i klassen da eller? For kan ikke helt se at en lærer vil kunne få fulgt med at alle får den hjelpen de trenger/behov for når det blir så stor klasse

Her så går gutten i klasse med 15 elever 1 lærer og 1 asistent, den andre klassen er de 26 i og 1lærer og 1 lærling
 
De blir faktisk tre lærere i 80% stilling hver, også blir det en assistent i 80% stilling. Synes allikevel det er for mange i klassen med tanke på støy og uro. Gutten min har litt problemer med å konsentrere seg hvis det blir for mye som skjer rundt han, så vi får bare håpe på det beste. Det å være 15 i klassen høres ganske flott ut! Alt ordner seg nok:-)
 
Det blir spennende å starte igjen tror jeg. Ser han gleder seg til å begynne igjen. Vi har hatt ferie nå, men de ukene vi ikke har hatt ferie har han vært på SFO. Siden de slår sammen alle barneskolene i kommunen til en om sommeren så er det ikke så stas.
Men er jo ikke lenge igjen til alt er normalt nå.

Tror klassen kommer til å være ganske lik som i fjor. De var 38 stk, men etpar har sluttet og ei begynte i våres og vet det kommer ei til. Men vi har to klasser. Men syns det holder ja.
 
Back
Topp