Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Camomama
Ååhh, det høres deilig ut! Jeg vil og reise!!! [:)]
Meeeen, tviler på at det blir noe denne sommeren! Vi er midt i et oppussingsprosjekt og planen er å flytte inn før sommeren. Men blir nok å jobbe på huset hele ferien.. Male og styre[:'(] Gleder meg noe enormt til å endelig bli ferdig[:D]
Meeeen, tviler på at det blir noe denne sommeren! Vi er midt i et oppussingsprosjekt og planen er å flytte inn før sommeren. Men blir nok å jobbe på huset hele ferien.. Male og styre[:'(] Gleder meg noe enormt til å endelig bli ferdig[:D]
ORIGINAL: Sings
Vi skal ver masse på hytta..blir spennende å se kordan det blir å ha med ei prinsesse til ei hytte uten strøm og innlagt vann [:)]
ellers skal vi til vestlandet å spise mengder av moreller og plommer[:)]
ei uke skal vi passe nevøen vår og da skal vi til namskogan familiepark!!
Ellers skal vi i tre bryllup..
ORIGINAL: besnik
Her blir det masse reising i sommer[:)][:)]
Begynner tildlig, skal ha oss en eller to turer til leiligheten familien min har i Side tyrkia,
så skal vi en tur til Kosovo så jeg og snuppa får hilse på familien til mannen min,og
så skal vi til sverige med fetteren min med familie....... Skal shoppe masse så her sparer vi penger til den store gulmedaljen......
ORIGINAL: Martis84
Blir kanskje en tur til sør sverige 1 mai helga i konfirmasjon til yngste søskenbarnet mitt..
Må ta en prat med gubben først og høre om vi har mulighet te å reise og om han vil vårrå me :)
Viss it rese kanskje je og litj pia med mormor og morfar :)
Ellers sign je denne
Blir vel noen hytterturer og tur i skog og mark med bæremeis da håper jeg..
Vil på hytte og fisketur att kjenne je no :) Ble it så mye i fjor..
Så håpe det bli bra vær te sommeren :)
ORIGINAL: Nettiletti
Ja, men tenk så kjekt det blir når dere er ferdige med huset/leiligheten [:)] Skal dere pusse opp alt?
ORIGINAL: Curlyyysue
Vi drar 1mai. så teller neeeed!:D skal da til spania!:D Også må vi vel finne på noe isommer å ;) er jo hjemme til 15august så!:D og samboer er jo å hjemme halle sommern så!;) ifra bynelsen av juli er vi jo begge hjemme!:D
ORIGINAL: Nettiletti
ORIGINAL: Martis84
Blir kanskje en tur til sør sverige 1 mai helga i konfirmasjon til yngste søskenbarnet mitt..
Må ta en prat med gubben først og høre om vi har mulighet te å reise og om han vil vårrå me :)
Viss it rese kanskje je og litj pia med mormor og morfar :)
Ellers sign je denne
Blir vel noen hytterturer og tur i skog og mark med bæremeis da håper jeg..
Vil på hytte og fisketur att kjenne je no :) Ble it så mye i fjor..
Så håpe det bli bra vær te sommeren :)
Ja, fisketurer er gøy! Jeg er så glad i å gjøre sånne typiske hytte-ved-sjøen-ting, som å
lyse etter krabbe, fiske, varmrøyke makrell, bade, vasse, grille. ELSKER sjømat, spesielt krabbe! mmMMMmmm fikk utrolig lyst på en skikkelig saftig klo nå!!
ORIGINAL: Tante Catti
Rhodos hørtes herlig ut! Har du vært der før?
Mannen min spurte i går faktisk, om når han skulle ta ferie og hva vi skal finne på....Men jeg klarer ikke tenke så langt enda, merkelig siden jeg vanligvis er DEN store planleggeren!! Lever for `to do` lister [:D]
Syns det er vanskelig å legge en plan for permisjon og ferie, og ikke minst finne ut hvor vi skal reise med det nye familiemedlemmet [&:]
ORIGINAL: Malin A
ah nei her skal vi nok ikke reise noen ting.
Vi skal nyte den blide gode sommeren her nede med masse båtturer,grilling og lek på verandaen og en konsert på en øy.
Åhh jeg gleder meg