Sommeren 2011

Joy

Glad i forumet
Noen som har planer for sommeren? Skal dere ut å reise? Utland, innland? Selv skal vi til Rhodos, og jeg gleder meg vilt til å ha med lillegutt

Ååhh, det høres deilig ut! Jeg vil og reise!!! [:)]
Meeeen, tviler på at det blir noe denne sommeren! Vi er midt i et oppussingsprosjekt og planen er å flytte inn før sommeren. Men blir nok å jobbe på huset hele ferien.. Male og styre[:'(] Gleder meg noe enormt til å endelig bli ferdig[:D]

Vi skal ver masse på hytta..blir spennende å se kordan det blir å ha med ei prinsesse til ei hytte uten strøm og innlagt vann [:)]
ellers skal vi til vestlandet å spise mengder av moreller og plommer[:)]

ei uke skal vi passe nevøen vår og da skal vi til namskogan familiepark!!

Ellers skal vi i tre bryllup..

Her blir det masse reising i sommer[:)][:)]
Begynner tildlig, skal ha oss en eller to turer til leiligheten familien min har i Side tyrkia,
så skal vi en tur til Kosovo så jeg og snuppa får hilse på familien til mannen min,og
så skal vi til sverige med fetteren min med familie....... Skal shoppe masse så her sparer vi penger til den store gulmedaljen......

Blir kanskje en tur til sør sverige 1 mai helga i konfirmasjon til yngste søskenbarnet mitt..
Må ta en prat med gubben først og høre om vi har mulighet te å reise og om han vil vårrå me :)
Viss it rese kanskje je og litj pia med mormor og morfar :)
Ellers sign je denne

Blir vel noen hytterturer og tur i skog og mark med bæremeis da håper jeg..
Vil på hytte og fisketur att kjenne je no :) Ble it så mye i fjor..
Så håpe det bli bra vær te sommeren :)
ORIGINAL: Camomama

Meeeen, tviler på at det blir noe denne sommeren! Vi er midt i et oppussingsprosjekt og planen er å flytte inn før sommeren. Men blir nok å jobbe på huset hele ferien.. Male og styre[:'(] Gleder meg noe enormt til å endelig bli ferdig[:D]

Ja, men tenk så kjekt det blir når dere er ferdige med huset/leiligheten [:)] Skal dere pusse opp alt?

Rhodos hørtes herlig ut! Har du vært der før?

Mannen min spurte i går faktisk, om når han skulle ta ferie og hva vi skal finne på....Men jeg klarer ikke tenke så langt enda, merkelig siden jeg vanligvis er DEN store planleggeren!! Lever for `to do` lister [:D]

Syns det er vanskelig å legge en plan for permisjon og ferie, og ikke minst finne ut hvor vi skal reise med det nye familiemedlemmet [&:]

ah nei her skal vi nok ikke reise noen ting.
Vi skal nyte den blide gode sommeren her nede med masse båtturer,grilling og lek på verandaen og en konsert på en øy.
Åhh jeg gleder meg

ORIGINAL: Sings

Vi skal ver masse på hytta..blir spennende å se kordan det blir å ha med ei prinsesse til ei hytte uten strøm og innlagt vann [:)]
ellers skal vi til vestlandet å spise mengder av moreller og plommer[:)]

ei uke skal vi passe nevøen vår og da skal vi til namskogan familiepark!!

Ellers skal vi i tre bryllup..

Oii, tre bryllup [:D] Det var jo ikke verst! Skal ikke i et eneste som jeg vet om, og jeg eeeelsker bryllup [8D]

Vi skal også være på hytta, og det gleder jeg meg veldig til. Jeg er veldig glad i å være ute i båt, men spørs jo hvor mye man kan det med en liten tass. Det skal iallefalll kjøpes inn mini-redningsvest [8D] så får vi se hvordan det går. Neste sommer blir det mini fiskestang[:D]

Jeg ELSKER moreller og plommer!! Skal du til Hardanger? Vi kjørte gjennom der for et par år siden, og hadde mange stopp på veien fo å fylle magene med plommer, mmmMMMmmmm

ORIGINAL: besnik

Her blir det masse reising i sommer[:)][:)]
Begynner tildlig, skal ha oss en eller to turer til leiligheten familien min har i Side tyrkia,
så skal vi en tur til Kosovo så jeg og snuppa får hilse på familien til mannen min,og
så skal vi til sverige med fetteren min med familie....... Skal shoppe masse så her sparer vi penger til den store gulmedaljen......

Åh, heldiggen dere som har en leilighet å reise til i Tyrkia! Jeg har aldri vært der, bare i landene rundt, hehe.

Blir en travel sommer med masse reising og shopping. Herlig!

ORIGINAL: Martis84

Blir kanskje en tur til sør sverige 1 mai helga i konfirmasjon til yngste søskenbarnet mitt..
Må ta en prat med gubben først og høre om vi har mulighet te å reise og om han vil vårrå me :)
Ellers sign je denne

Ja, fisketurer er gøy! Jeg er så glad i å gjøre sånne typiske hytte-ved-sjøen-ting, som å
lyse etter krabbe, fiske, varmrøyke makrell, bade, vasse, grille. ELSKER sjømat, spesielt krabbe! mmMMMmmm fikk utrolig lyst på en skikkelig saftig klo nå!!

ORIGINAL: Nettiletti

Ja, men tenk så kjekt det blir når dere er ferdige med huset/leiligheten [:)] Skal dere pusse opp alt?

Ja, det skal bli fantastisk deilig når vi er ferdige[:)] ALT skal pusses opp ja. Samboer er snekker, så han kan gjøre det meste selv! Så han begynte i høst med å bygge ut og div..
Det er et gammelt sørlandshus fra 1800-tallet, så det er jo en del som må gjøres da[:D] Jeg gleder meg bare til jeg kan begynne innvendig med alle ideène mine[:)][:)][:)]

ORIGINAL: Curlyyysue

Vi drar 1mai. så teller neeeed!:D skal da til spania!:D Også må vi vel finne på noe isommer å ;) er jo hjemme til 15august så!:D og samboer er jo å hjemme halle sommern så!;) ifra bynelsen av juli er vi jo begge hjemme!:D

Hvor i Spania skal dere? Er jo ikke lenge til dere drar heldiggriser [8D] Er jo deilig temp også rundt den tiden [:)]

Vi hører til fjellet vi da. Ikke så vant til sjøen..
Så får mest ørret og røe mm..
Men trives veldig godt me det... Og når hausten kjem kan vi ut på blåbær, molte, soppe og tyttebærtur.. :) :)

Har et ønske om en sommer å dra til nord norge og bo i rorbu og låne båt..
Så vi får fisket litt fra havet..
Finnes mye god fisk og skalldyr der å :)
vi er veldig glad i sånn mat her :)

ORIGINAL: Nettiletti

ORIGINAL: Martis84

Ellers sign je denne

Ja, fisketurer er gøy! Jeg er så glad i å gjøre sånne typiske hytte-ved-sjøen-ting, som å
lyse etter krabbe, fiske, varmrøyke makrell, bade, vasse, grille. ELSKER sjømat, spesielt krabbe! mmMMMmmm fikk utrolig lyst på en skikkelig saftig klo nå!!

Vi ska i bryllup i barcelona å ett i Ålborg. Annars blir det planlägging till vårt eget bryllup i sept. [:)]

ORIGINAL: Tante Catti

Rhodos hørtes herlig ut! Har du vært der før?

Mannen min spurte i går faktisk, om når han skulle ta ferie og hva vi skal finne på....Men jeg klarer ikke tenke så langt enda, merkelig siden jeg vanligvis er DEN store planleggeren!! Lever for `to do` lister [:D]

Syns det er vanskelig å legge en plan for permisjon og ferie, og ikke minst finne ut hvor vi skal reise med det nye familiemedlemmet [&:]

Ja, jeg har vært på Rhodos èn gang for snart 3 år siden. Var i Kolymbia og hadde det FANTASTISK! En av mine beste ferier!
Vi skal på samme sted og hotell denne gangen også. Jeg liker som regel å prøve nye steder når jeg reiser, men vi var ikke i tvil om at vi ville reise tilbake til samme sted neste gang også. Vi hadde det så kjekt, skikkelig laydback ferie, Ikke for ungdommer, men mer voksne med barn [:)]

Hotellet har all inclusive, og det er faktisk noe av de beste jeg har spist! Forskjellige temaer hver dag, så det var litt av en kulinarisk opplevelse. Det tar ca 20 min med bil inn til Rhodos sentrum. Gamlebyen er nydelig. Jeg vil anbefale alle til å reise til Rhodos[:)]. Vi skal være der i 3 herlige uker[8D] Så spare spare spare [8D][:D]

Når begynner du i jobb igjen Catti?

[:D]Jeg fører også alltid lister. Bare det å reise en helgetur til Stavanger, krever nøye planlegging [;)] Arket er som regel delt inn i : Må pakke, må kjøpe, må ordne før en reiser [8D] Jeg er ikke typen som kan kaste meg på en spontan hopp-på-tur til syden på bare noen få timer[:D]

ORIGINAL: Malin A

ah nei her skal vi nok ikke reise noen ting.
Vi skal nyte den blide gode sommeren her nede med masse båtturer,grilling og lek på verandaen og en konsert på en øy.
Åhh jeg gleder meg

Ja, men du bor jo nesten i syden du [:D] Er det i Kristiansand du bor? Elsker den byen, er så utrolig fint! Arendal har jeg også vært noen ganger. Sørlandet er nydelig generelt[:)]

vi skal til italia skal være der fra midten av juni til helt i begynnelsen av august...min familie har leilighet der..:) tenkte en tur innom sardinia oog kanskje kroatsia mens vi er der...og innom tyskland seff og østlandet på veg hjem..

Back
Topp