Sommercandy hos meg!

det var litt av en blogg candy emoticon  Har fulgt deg lenge, men har ikke fått lagt deg til som følger :/ Går ikke nå heller ser jeg.

Æsj, ja jeg tenkte ikke på det,. det har jo vært så mye tull med det på blogger nå, at man ikke er ordentlig innlogget og bare får lagt igjen kommentarer her og der, og når man ikke er ordentlig innlogget kan man jo ikke bli følger. Men det er bare å melde deg på og heller bli følger når de får fikser blogger ordentlig.

Ja får gjør det :D
Du det Alida kortet du laget, hadde hun 3 årsdag i går?
Må bare si at jeg syns du er super flink til å scrappe :D

Tusen takk for det. :)
Ja, jeg trooor det var i går hun hadde bursdag, vi var i selskap hos henne i dag, og de hadde kakefeiring i bhg i går. Kjenner du dem?

Ja kjenner mora hennes. Om det er samme person da. Men er vell ikke så mange som heter Alida og blei 3 år i går :D

*EnSolstråle* skrev:
Ja kjenner mora hennes. Om det er samme person da. Men er vell ikke så mange som heter Alida og blei 3 år i går :D

Nei kanskje ikke. ;) Mammaen er ei blond herlig tøtte som arbeider i barnehage, stemmer ikke det?

Så mye fint du gir bort. Men er vel mer retferdig at noen som kan dette får det. Har vært inne hos deg å bare vridd meg i hodet på hvordan detgår an. 

Men siden du er litt inn i dette, hvor kan jeg få kjøpt slikt "startsett"? Har så lyst til å prøve meg på å lage kort. 

Alle som akter å bruke det er velkommne til å delta, eller som evt. vil delta på vegne av noen andre scrappere som ikke har blogg, så lenge det er folk som liker bloggen min. ;)

Altså, jeg aner ikke om du får kjøpt startpakker noen steder, men på bikuben og papirloftet vil man finne alt man trenger, og så suplere med billige blomster++ fra wild orchid crafts, charms og div fra kutt ut, og stempler fra utenlandske sider som f.eks. sirstampalot.

Jeg kan godt hjelpe til med å sette opp en handleliste eller bestille, dersom du ikke vet hva du skal ha, for det er vanskelig å sette seg inn i når man begynner, og veldig lett å gjøre masse bomkjøp som etterhvert blir litt dyrt. ;) Bare send en PM hvis du vil ha hjelp.

Og ærlig talt, det beste jeg har gjort for å lage kort er å starte opp bloggen og besøke andre blogger. Jeg fant ut hva jeg ville lage og prøvde å kopiere stilen til de jeg beundret. Så var det bare masse øving, og enda er jeg langt fra de jeg beundrer. :p

toneany skrev:
*EnSolstråle* skrev:

Nei kanskje ikke. ;) Mammaen er ei blond herlig tøtte som arbeider i barnehage, stemmer ikke det?

Ja det stemmer :D

Back
Topp