Sommeravslutning - underholdning

Bhg, ja.

De har sommerfetival en hel uke, eller rett sagt, nesten. Mandagen setter de opp kunstutstillingen så man kan gå og se. Tirsdag-torsdag er det underholdning, to avdelinger pr dag, og kuntuttillingen (som altå er for hele bhg) er åpen og kiosken også. Fredag pakker de det hele ned.

Så ja, det er underholdning. De synger og dramatiserer.

På kolen derimot har vi ikke sommeravsluting. Savnes.

Vi har juletrefest like før jul for 1-4 klasse, da synger elevene.

Men ikke noe som helst på sommeren

Var på SFO avslutning i sist uke og der var det dans og sang fra ungene, og sang fra de voksne.

Helt ok opplegg og ungene hadde det gøy, jeg vantrives ofte i sånne settinger fordi jeg stort sett alltid er der som alene voksen for mine barn.

I år sang barna. Første sommerfesten vi er på så vet ikke hva som er tradisjonen [emoji5]

Så rart, her underholder elevene alltid både til jul og sommer
I går danset de en liten dans. I fjor sang dem en sang. Juleavslutning har trinnet til R sluttet med. Savner skuespill og skikkelig underholdning egentlig.

Klassen til L hadde litt underholdning til jul. Men det var bare noe miming til musikk som var kastet sammen i siste liten.. sommeravslutningen ble avlyst for trinnet Hans, men jeg tviler på at det hadde blitt noe underholdning der å..

I kveld er det avslutning med håndballen og da blir det iallefall noe. Tror jeg jentene har laget i stand noe selv, også skulle mammaen i festkomiteen lage noe aktiviteter for barna. Skikkelig opplegg ser iallefall. [emoji4] [emoji4]

Back
Topp