Sommeravslutning på jobb

caracara

Forumet er livet
Jippi, sommeravslutning med jobben! Meny: spekemat og skalldyr (liker ingen av delene uansett, kun reker) med tilhørende drikker... Gjett om noen blir supermistenkelige nå da...[:'(]

Du får skylde på antiobiotika, at det er derfor du ikke kan drikke.[;)]

haha... ja nå sitter du i det.. hehe.. unnskyld.. måtte bare le litt..
akkurat det du ikke skal ha liksom...

Si at du ikke liker spekemat og at du ikke kan drikke for du skal kjøre
lykke til :)))

Hahaha, du får ta med deg en pølsemeny fra Statoil[:D]

Haha, skikkelig ironisk, sikkert noe arbeidsgiver har planlagt for luke ut alle oss unge jenter som er ansatt[:D] Tror også at de har innstallert HCG-målere i de nye doene - jentedoene. Hihi, takk for gode råd [;)] Jepp, får svinge meg i den nyinnkjøpte bilen, koke meg noen pølser via sigarettenneren. Nevnte jeg at det er en stasjonsvogn? Det er ikke så mange på jobben som vet om akkurat den heller[:D] (er ikke akkurat i humør til å snakke om meg og mitt i pausene for tiden[8|])

ORIGINAL: Serene

Hehe litt kjipt da,men du kan jo spise reker så det er jo bare å spise reker og hvis det er noen som spør er det bare å si at du elsker reker og velger det du liker best[;)] når det gjelder allkoholen så er det jo bare å si at du har en shopping avtale med en veninne som du har planlagt for lenge siden og du må være klar for den dagen etter festen. hun blir så sinnsykt skuffa hvis du ikke blir med henne fordi du er fyllesjyk...[8D]

sign denne! Bra unnskyldning[:D]

Back
Topp