Sommeraktiviteter for barn under 2 år

Solfrøkna

Betatt av forumet
Er det noen som har tips og råd til sommerferie aktiviteter til små barn under 2 år? Vi skal ha hjemmesommer og får besøk, men kjekt å kunne samle ideer til aktiviteter?

Dra på stranden
Turer i skogen/på fjellet med niste
Tur til lekeplasser eller stengte barnehager
Sykkelturer
Mate ender
Lekeland (dårlig vær)
Svømmehall (dårlig vær)
Utendørs badeanlegg
Åpen gård med dyr
Bake

Tegne/fingermale

Ha en vannstasjon ute i hagen hvor de kan plaske og helle og sile osv

Husker jentungen i fjor sommer, noen mnd før ho fylte 2 år. Var lykken ei balje med vann og noen små kopper ho øste med [emoji171] men greit det er litt varmt i været da så de ikke blir så kalde [emoji5]

Husker jentungen i fjor sommer, noen mnd før ho fylte 2 år. Var lykken ei balje med vann og noen små kopper ho øste med [emoji171] men greit det er litt varmt i været da så de ikke blir så kalde [emoji5]

Ja, det er sant, den siste er ganske værbetinga. :p Ellers kan man kanskje gjøre noe lignende inne med ris.

Jeg følger Toddler Approved på Facebook. De har masse fine tips til aktiviteter, så de burde du sjekke ut hvis du ikke allerede har gjort det!

Ja, det er sant, den siste er ganske værbetinga. :p Ellers kan man kanskje gjøre noe lignende inne med ris.

Jeg følger Toddler Approved på Facebook. De har masse fine tips til aktiviteter, så de burde du sjekke ut hvis du ikke allerede har gjort det!

Når det var regnvær så har jeg gjerne satt ut en bøtte med vann til ungene. Da har de fullt tegnsett og støvler på seg, så de ikke blir våte. Og tar vannet så varmt som mulig så de ikke blir kalde på hendene :)

Back
Topp