SOMMER!

smil

Blir kjent med forumet
Det er sommerstemning ute og det er utrolig deilig...men jeg må si at jeg er glad jeg slipper å gå med denne magen hele sommeren. Mai er en perfekt måned å føde! 

enig med deg, skulle egentlig bare ønske jeg hadde født i mars, da hadde alt vært over, jeghadde vært i form osv.....men men sånn er det nå engang ikke....

ORIGINAL: smil

Det er sommerstemning ute og det er utrolig deilig...men jeg må si at jeg er glad jeg slipper å gå med denne magen hele sommeren. Mai er en perfekt måned å føde! 

Såååå enig med du...kjenner bare nå hvor mye ekstra det tar på denne varmen, med gravid mage...[&:][&:]

Nydelig vær ja, skal prøve å få med meg sambo på kjøp av hagemøbler i dag. Har bare noen gamle plast stoler å sitte på og det er så vondt..
Ellers er det vel bare å ta livet med ro, nyte dagen og kanskje grille? Nam, det hørtes forlokkende ut[:)]

Er enig dette må nytes.. men er glad jeg ikke skal gå sånn i hele sommer.. Håper prinsen kan komme snart så vi kan nyte dette fine været sammen..
Men i dag er det grilling som teller...

Ja det er kjempedeilig. Skal ut og kose oss i sola snart nå. 

kjempe flott her også i dag! Skal ut å sole meg nå å vente på at sambo vokner... har vært på jobb i natt stakkars! må nesten grille i dag!![:)]

[:)] En nydelig dag har dette vært. Var å kjøpte hagemøbler, siden har jeg vært pal i de nye stolene... Har hatt besøk og grillet. Går ganske greit å gå hjemme når man har det så flott som nå[:)]

Back
Topp