Sommer :)

M

Moderator Tone

Guest
Her har endelig sola kommet fram etter lang tid med stusselig vær... Hvordan er været hos dere i dag og hva slags helgeplaner har dere?

Selv skal jeg nyte dagen sammen med små og store, tobeinte og firbeint i heimen :)

Her skinner sola nå og det er god temperatur, men siden jeg skal sitte inne på jobb fram til 6 så får jeg nok ikke nytet så mye av finværet :) Men blir nok så jeg setter meg på balkongen en liten stund ikveld og nyter solnedgangen :)

Her så det ut som at det skule bli regn og dårlig vær idag. Men plutselig så tittet sola fran og det ble varmt :-):-) så ikveld skal det grilles med familie/slekt og nytes;-) kanskje en treningstur i finværet først ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vært i Oslo å shoppet. Hjem til reker å vin med ei god venninne. Nydelig å varmt i dag.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her er det sol :D og en deilig vind :)

Nå har vi grillet og spist god mat. Jeg har måttet legge meg på sofaen igjen da jeg ikke et helt frisk enda og blir fort svimmel :P

Her har alle i huset sommerferie, og vi koser oss.
Masse som skal gjøres i hage og med hus, samtidig som det blir lek og morro - med og uten vann ;)

De to små her har løpt rundt i bare trusa store deler av dagen i dag :) Sommer :)

Nyttet hele dagen med sol og shopping i Sandvika storsenter med min veslegutt og nå har alle mann få sofa og koser oss med popcorn , mmmmmmm nam :-)

Kost oss på "Opplev xxx" (sted) dager og sett brannbil og sykebil og kjørt Elias båten og vært på Tivoli og besøk hos slekta.

her er det også sol og fint vær i helga, jeg har vært på jobb i dag. Jogget 6 km etter jobb. Mannen og guttungen er på telttur, så jeg sitter i grunn å kjeder meg, ser på kjedelige ting på tv. Er ikke så mye kjekt som går i helgene. I morgen må jeg gjøre en del husarbeid, men får vel gå ut og utnytte sola litt tenker jeg.

Back
Topp