Sommer og ferie!

Snickers

Gift med forumet
Ja, jeg må bare si det! Jeg nyter tida vi er i og tida vi går i mot! Tanken på ferie, reise vekk, opplevelser...jah....*sukk*

Var i banken i dag å tømte sparebøssene til kidsa, vil ikke ha dem i huset når vi skal være en del borte;-) Men, der jeg står da, så er det flere kunder innom å veksler til pund og euro å, ja------da kjente jeg det! Sommer og ferie-----yeeeeeeey!

Er du klar?????? Jeg gleder meg like mye som kidsa---om ikke mer! Fniiiis! ;-)

Jeg er så klar som jeg aldri har vært før :D hehe..
Det er sååå herlig med ferie.. bare det å besøke en annen by gjør meg glad :) 
Nå har ikke vi noen utelandsturer i planene dette året men tar det igjen neste år :) Vi skal gjøre det beste utav hva vi har her i Norge dette året :D hooho.. 

Jada, men joda så :) Hvor skal dere a snickers? :) 

Vi har ikke bestemt reisemålet enda engang, men når vi har gjort det, ja, da kommer det sommerfugler. emoticon Det eneste jeg vet så langt er at vi skal til sunnmøre og utenlands. Jeg elsker å reise OG flyyyy (og lese og planlegge på forhånd). Det er mitt rette element. emoticon

t0mmelise skrev:

...............Hvor skal dere a snickers? :) 

Vi skal til Frankrike først, til Disneyland i Paris! Også skal vi til sørlandet og til Dyreparken og på Kaptein Sabeltannshow-----og avslutter med to uker på Sunwing Resort Alcudia på Mallorca ;-) Også har vi campingvogn i Lyngdal ;-)

Ingen andre som får sommerfugler i magen mtp sommer og ferie?? Bare meg som gleder meg mer enn kidsa mine?? Hihihihihi;-)

Jeg skal jobbe en del i sommer,så det blir ikke noe ferie på meg i år heller.

Har planer om å ta Trondheims "ferie" da. 
Ta med Astrid til Nidarsdomen,Vitensenteret,Botanisk Hage,Rockheim,Pirbadet,kino osv :)
Vurderer en venninne tur til Paris i september,men det er bare på kanskje-siden ennå til jeg vet om jeg kommer inn på skole til høsten.

Snickers: Kjenner jeg blir meget misunnelig på dere som skal reise så mye :D

Snickers skrev:
t0mmelise skrev:

Vi skal til Frankrike først, til Disneyland i Paris! Også skal vi til sørlandet og til Dyreparken og på Kaptein Sabeltannshow-----og avslutter med to uker på Sunwing Resort Alcudia på Mallorca ;-) Også har vi campingvogn i Lyngdal ;-)

Oi! Det var spreke planer med tre unger på slep!

Synes også vår og sommer er en flott tid, selv om jeg ikke alltid gleder meg like mye til reising. Jeg gleder meg vel så mye til å få tid til ungene, og å være sosial - både med og uten barn.

Vi var jo i Egypt i vinter, så vet ikke om det blir noe utenlandstur nå. Time will show... Ellers skal vi nok noen turer på den nye hytta vår:) Og kanskje en og annen tur til de nærmeste fornøyelsesparkene - Stavanger og Kongeparken, kanskje?

Ja, og så skal jeg reise til Etne på fotballcup med min eldste sønn. Det har vi ikke gjort før, så det blir spennende.

NurseAngelFire skrev:
Jeg skal jobbe en del i sommer,så det blir ikke noe ferie på meg i år heller.

Har planer om å ta Trondheims "ferie" da. 

Ta med Astrid til Nidarsdomen,Vitensenteret,Botanisk Hage,Rockheim,Pirbadet,kino osv :)

Vurderer en venninne tur til Paris i september,men det er bare på kanskje-siden ennå til jeg vet om jeg kommer inn på skole til høsten.

Snickers: Kjenner jeg blir meget misunnelig på dere som skal reise så mye :D

Har du søkt på skole?? Hva vil du "bli når du blir stor"?? ;-)

Trenger ikke reise så langt for å føle at man har vært borte litt, så om Astrid får oppleve alt det du har nevnt så er hun jo kjempeheldig!

Faktisk så vil jeg ha en skikkelig Norgesferie "snart".......har jo ikke vært lenger nord enn.....eh...Haugesund?? *flau* Haha!

Snickers:

Vi bor 15 min kjøring utenfor Trondheim,så fant ut at det er da litt å se i byen for ei jente på 3 år :) Sigrid blir vel med på noe av dette:) Hun kjeder seg såpass fort at hun kan bli et mareritt å ha med på sånne utflukter.

Skal gjøre ferdig vgs på 1 år:) Ta ferdig artium sånn at jeg forhåpentligvis kommer inn på sykepleien neste høst:) 

Gleder meg enormt til sommer og ferie!! Reiser en uke til Side i Tyrkia om eksakt 19 dager!! Skal bli sååå deiligemoticon  De resterende ferieukene i fellesferien blir ganske så¨hektisk med vennetur til Praha, hyttetur til stokkøya, familietur til Østersund, og gårdsferie i Nord-Trønderlag. Mulig det blir en tur til Oslo, Stavanger, og Namdalen familiepark også, hvis budsjettet tilsier det ..:)

I Oktober er det tid for ferie igjen, og nok engang setter vi oss på flyet till Tyrkia, Alanya denne gangen !!

Skorpion77 skrev:
Snickers skrev:
t0mmelise skrev:

Oi! Det var spreke planer med tre unger på slep!

Synes også vår og sommer er en flott tid, selv om jeg ikke alltid gleder meg like mye til reising. Jeg gleder meg vel så mye til å få tid til ungene, og å være sosial - både med og uten barn.

Vi var jo i Egypt i vinter, så vet ikke om det blir noe utenlandstur nå. Time will show... Ellers skal vi nok noen turer på den nye hytta vår:) Og kanskje en og annen tur til de nærmeste fornøyelsesparkene - Stavanger og Kongeparken, kanskje?

Ja, og så skal jeg reise til Etne på fotballcup med min eldste sønn. Det har vi ikke gjort før, så det blir spennende.

Stavanger og Kongeparken får min stemme!! Hihi! Vi tenkte vimåtte få til et besøk vi også----må på en måte det, hvert år ;-) Ja, spreke planer--hehe--men sånn får det være! Vi gleder oss i haugevis!

Back
Topp