Sommer med november i Sandnes ??

Suzie <3

Forelsket i forumet
Vi som var på treff på alletiders i går, ble enige om at vi skulle prøve å få til et møte en gang måneden frem over. Og ettersom det neste mnd er en ferie måned er det kansje lurt om folk allerede nå gir beskjed om de skal reise bort denne mnd og eventuelt når, slik at flest mulig får sjangs til å være med!
Jeg syntes dagen i går med møte var kjempe koselig ( selv om jeg kansje viste og delte mer enn noen ønsket å høre (beklager dette, men etter 6/7 år i helsevesenet, tenker jeg ikke over slikt, og de fleste av mine venninder jobber også i helsevesenet. Som da gjør slike samtaler helt naturlige for meg) MEN skal huske det til neste gang

Vennlighilsen Hanne

Hehehe! Du e herlige du Hanne!
Eg og hadde d kanonkjekt i går!
Tenk å finna så mangen kjekke jente på en gang!
Glede meg t å bli bedre kjent me alle =D

Eg ska ikje vekk noge neste mnd så vidt eg vett.
Me har ikje tatt ut ferie før sista ukå i juli, og de to første i august.
Så d e opp t resten av gjengen =)

Jeg syns det var kjempe hyggelig igår jeg også :-) artig å høre hvordan andre har det i samme situasjon som meg :-)
Jeg tar ferie fra uke 26, altså 25.juni ;-)

Alt før det kan jeg være med på!

Jeg støtter den:-) Det var veldig kjekt å treffes! Det gjør så godt å treffe andre i samme situasjon. Vi skal på ferie siste uken i Juli og første i August. Ellers er jeg alltid klar for treff. Gleder meg allerede;-)

Så flott! Er superklar jeg!
Skal vi bare finne en dato eller skal vi vente?

Passer det for dere 16 eller 30 juni??
eller he dykk bædre forslag te dato/tid??

Begge passer fint for meg =)

16? Det er så leeeeenge til den 30;-)

Heilt enige =D

Men skal vi si den 16 juni da? Så langt jeg kan se kan alle da:-)

Så kjekt:) Kan eg og komma? Va visst ikkje så aktive at eg fekk med meg at det blei någe treff hehe...

November2012 skrev:
Så kjekt:) Kan eg og komma? Va visst ikkje så aktive at eg fekk med meg at det blei någe treff hehe...

Kan sjynna du kan d! =D
The more the merrier!!!
Eg e klar 16 juni eg =)
3uke t i dag d.

Nogen så har klokkeslett så passe bedre/dårligere den dagen?
Nogen forslsag t kor me kan møtast?
Nogen andre så har lyst å "ta ledelsen" denne gangen, eller ska eg?

Åååå dette blir så kjekt =D

får å sei så me sa når me va små.. : Loftå e te får alle ;-) Jillt om du e me :-)

Eg kan vertfall ikkje ta noge ledelse, glømme jo meste meg sjøl når eg e gravide..

Det gikk jo veldig fint sist gang du tok ledelsen. Så du må gjerne gjøre det igjen så lenge det er ok for deg;-)

Heilt greit =)

Kom me forslag t ka klokka så passe
og om kor dokk he lyst å ha "bombe-treffet" (så maen min kalle d)  =)

Back
Topp