Sommer kommer :)

Hormonella

Betatt av forumet
Oktobermirakler 2013
Sommer nærme seg med stormskritt, og eg sitte og ser etter noen fine mammakjoler og sommer klær på nett, men finner ikke som eg synst er så fint. Skal til syden i juli og da mååå eg ha en kjole og 2 og 3 ;) Noen som vet om noen bra nettsider med fine/kule mammakær?

Om du går inn på September 2013 så har de en liste under VÅRE VIKTIGSTE TRÅDER .. Jeg fant ikkk noe som jeg ble veldig begeistret for der. Husker tidligere at jeg var inne på en side som det var link til på GENERELT.. Men finner ikke igjen den linken selvfølgelig ..

Helt enig synes det er utrolig mye rart til gravide. Jeg vil ha noe nytt fint som jeg kan føle meg fresh i :)

Utrolig dårlig utvalg til gravide ja og særlig oss som bruker litt større klær... :(

Enig!!! Når enn først finner noe som er fint, så er d jo så himla dyrt!!

asos.com da? Jeg kjøpte meg akkurat tre flotte mammakjoler der til den nette sum av 600 kr. Fine er de også :-)

Ja, men husk at du betaler toll på varer over 200 da. Så må jo regne med at det kan bli litt dyrere. Evt kjøpe mye eller holde seg under 200 kr, lønner seg :-)

Håper jeg ikke får så stor mage at jeg ikke kan bruke vanlig klær :P sist brukte jeg kun gravid bukser men kom meg inn i kjoler, tunikaer osv... kjøper bare str størrelse en normalt (xs/s bruker jeg til vanlig)

Sist brukte jeg mine klær hele tiden, kjøpte kanskje en mamma bukse :)
Men alltid fint med noe nytt :-)

Back
Topp