Sommer hemmelig venn???

Klesklypa

Gift med forumet
Er det noke stemning for å arrangere en ny hemmelig venn runde?
det er ikkje så masse liv her lenger, men kanskje det kunne hjelpe?
og til høsten når så og si alle begynner i jobb igjen kommer det vel til å dabbe enda meir av dessverre..

ka dokke trur??

Har ikke stemt enda, for jeg er usikker egentlig.

Jeg er sikker på at jeg egentlig vil være med, men jeg er usikker på om de som melder seg på kommer til å lese hva de sin HV ønsker seg, samt lage en takketråd når de selv mottar pakken sin.

Det er folk som er her inne en gang i skuddåret og da trekker jeg litt i tvil på om de kommer til å følge kriteriene som er på runden.

Sorry hvis det høres negativt ut, men sånn er det bare jeg føler. Enkelt og greit. Syntes det er utrolig kjipt at det har blitt sånn, men en eller annen gang måtte jo denne boblen også sprekke :/

wow...satt faktisk å tenkte på d igår!! heh :P
 men er med jeg...men ikke akkurat NÅ da, må vente til juni lønninga kommer ;)

Jeg kunne tenke meg HV, men kanskje ikke heeeelt umiddelbart...? Juli-august kanskje, i håp om at BV er mer stabilt og de som har gitt opp bv kommer tilbake igjen? 

Akkurat nå er jeg syk og bomull i hele hodet så jeg er ikke i stand til å tenke helt rasjonelt. Har bare lyst å krype under dynen og sooooove. Leeeenge.

Jeg vil gjerne bli med seg, til tross for at stemningen virkelig ikke er den samme her lenger :(

Trone skrev:
Har ikke stemt enda, for jeg er usikker egentlig.

Jeg er sikker på at jeg egentlig vil være med, men jeg er usikker på om de som melder seg på kommer til å lese hva de sin HV ønsker seg, samt lage en takketråd når de selv mottar pakken sin.

Det er folk som er her inne en gang i skuddåret og da trekker jeg litt i tvil på om de kommer til å følge kriteriene som er på runden.

Sorry hvis det høres negativt ut, men sånn er det bare jeg føler. Enkelt og greit. Syntes det er utrolig kjipt at det har blitt sånn, men en eller annen gang måtte jo denne boblen også sprekke :/

signerer denne, så avventer stemingen

jeg er med!!! :D

Det har jeg lyst til!! :)

Jeg er her mye - men skriver lite for tiden ;)

Eg og har lyst :)

men om vi har relativt kort påmeldingsfrist da?
så vil ikkje så mange som ikkje er seriøse melde seg på :)

må tenke godt om folk, at ikkje folk melder seg på om de ikkje har tenkt å fullføre det.

Blir med om det blir en runde, men tenker litt likt som trone sier over, men dette kan jo dra opp stemninga her inne litt igjen og da;) men er syk disse dagene så orker ikke løpe til byen å shoppe akk nå...hehe;)

Eg e me! ;-) Likte det klypå skreiv, eg! Kort påmelding---ein liden faste gjeng så e me ;-) Eg seie jaffal isje nei te pakke i posten!! Hohohoho!

Jeg har kjempelyst å være med, men burde vente til skattepengene kommer :/ Men klarer nok og ordne det på et  vis om det skulle være før også :)

Jeg var ikke med forrige gang (dog jeg har vært med alle andre ganger) fordi jeg mistet litt lysten, men kanskje denne gang. Når det er sagt, er det positivt at du foreslår det, klypa.

Da lar eg fleirtallet bestemme!
det blir sommer hemmeligvenn no :)

MEN! Eg tenkte at vi tar påmelding raskt no, men laang tid på å kunne kjøpe gavene, så får folk mulighet til å bli friske igjen og få lønning, skattepenger osv :)

eg tenkte påmeldingsfrist 1.juni
og sendefrist 1.juli.

kordan høres det ut??

Det syns jeg hørtes helt topp ut :)

emoticon 

Back
Topp