Jaja, da sitter jeg her igjen..., vet det ikke vokser og gror noe i magen min, mista hjemmelaget i juni etter bare 4+3 eller no sånt... Sitter på campingen, det er sommer, sol og kjempe varmt! Det blir sikkert mer hvitvin, rosevin og øl enn hva som er bra for både meg og prøvinga... Er så lei nå, vil jo bare ha den lille baby'n min... Baby'n som har latt vente på seg i over 3 år nå... Har dårlig samvittighet for og nyte alkohol, og er samtidig redd for at det skader kroppen min og ikke minst sjansen for baby...
Hvordan er det med dere andre? Er dere avholds under prøvinga? Jeg var det første halve- til første året..., men etterhvert forsvarer jeg det med at man ikke kan slutte og leve i årevis... Men før fryseforsøk er det selvfølgelig stopp på alt usunt, som alkohol, kaffe, sukker osv.. Får dårlig samvittighet jeg...
Sent from my iPhone using BV Forum
Hvordan er det med dere andre? Er dere avholds under prøvinga? Jeg var det første halve- til første året..., men etterhvert forsvarer jeg det med at man ikke kan slutte og leve i årevis... Men før fryseforsøk er det selvfølgelig stopp på alt usunt, som alkohol, kaffe, sukker osv.. Får dårlig samvittighet jeg...
Sent from my iPhone using BV Forum