Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med to blasto på frys! Vi ble bare informert om IVF så var vel det de på sykehuset tenkte passet oss best å prøve nå i første omgang. Godt å høre at det ikke var smertefullt for deg heller Haha jeg gikk også inn til uttaksrommet selv og ble overrasket over at det ikke var det normale (de ansatte virket så overrasket haha) så jeg satt/lå i stolen på vei ut daHei takk for svar , leste dog svaret ditt nå.. hadde uttak for en uke siden , syntes heller ikke det var noe spesielt smertefullt , kjente noen små murringer , men gikk inn og ut fra uttaksrommet selv , som jeg trodde var normalt , men er nok vanligst med flest " senge pasienter" slik jeg oppfattet d, mye lik historie som deg / dere , her er oxo det infertilitet pga nedsatt antall svømmere. Dere hadde ivf dere da , og ikke ICSi ? Eller ? Hmm, vi ICSi for .være sikker om å befruktning .
Har vi ikke snakket med labben enda , men har fått to blasto på frys av 10. Egg , så jeg ble overaskende fornøyd da jeg ikke hadde turt håpe på noe Men ble totalfrys da , mennd er like greit
I brevet sto det ikke noe annet detaljert enn hvor mange som ble fryst og dato de ble fryst, og at de blir oppbevart til man fyller 46år. Så tror det bare er en formalitet for å ha det skriftlig.hehe , ler Hahah ja , vet .. samme opplevelse her Tenkte herlighet så kleint bli trilla inn og ut, jeg kan jo gå men tusen takk veldig happy ,hadde ikke turthåpe på noen egg, eller at noe skulle bli befruktet , litt pessimist og redd for skuffelser så har ( dessverre ) tilegnet meg den strategi på godt og vondt
Ja da har dere sikkert hatt " vanlig " metode , om svømmere gode nok så befruktet de eggene selv i bollen her er det ICSi , isåfall ikke fått høre annet ,men de sanekrt om d kom brev i post om embryo på frys , hva står i det brevet ? Står d noe om kvaliteten og mer spesifikasjon ?? Regner med du / dere fått slikt brev
Har du testet ??ikke sett om du skrevet om test , i morgen se jeg nå du skrev testdag masse lykke til om du ikke allerede har svaret , krysser alt for deg