Bkno1748562
Forelsket i forumet
Hva skal dere i sommer da?
Vi har allerede vært en tur til syden, det gikk veldig fint
Vi har allerede vært en tur til syden, det gikk veldig fint
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe mange planer dere da! Moro!Oliver James første flytur blir nå i mai, hjem til min familie. Da blir det harrytur, masse familiebesøker, shopping i Oslo etc.
Så blir det noen små hotellovernattinger etter dette, en natt her og en der. Jeg og mannen elsker hoteller. Er gjerne litt sær der
I aug skal vi til Kr.sand og Arendal. Treffe ei venninne av meg, i dyreparken, treffe familien til svogeren min etc. Så får vi besøk fra Kina når vi kommer hjem
I sept skal vi til Syden.
Ellers så står husrenovering og oppussing på planen. Skal bygge terasse og heve taket på loft
Vi reiser til grand canaria om 4 uker, blir interessant med 5,5t flytur.. ;/ men gleder meg masse masse
Ellers skal jeg nok jobbe mye..
Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe mange planer dere da! Moro!
Men hva elsker dere med hotell om
Jeg får spørre? Frokosten er rimelig god, meeen selve hotellrommet er jo litt nitrist, med mindre man har det veldig gøy i sengen da;-)
Hehe okei Gøy det da!Det er bare å spørre For det første velger vi rom som ikke er nitriste, og ja gøy i sengen hører med , haha
Så kjekt daHar nettopp vært 14 dager på Gran Canaria og det var herlig.
I juli reiser vi til Kristiansand, skal på sabeltannshow og bo i abrahavn, gleder oss masse, blir dyreparken og badeland også. På veien ned blir det nok innom Oslo en tur.
Senere i juli reiser jeg med ei venninne og barna våre (våre menn er da offshore) til Lillehammer. Da blir det iallefall Lilleputthammer.
Har nettopp vært 14 dager på Gran Canaria og det var herlig.
I juli reiser vi til Kristiansand, skal på sabeltannshow og bo i abrahavn, gleder oss masse, blir dyreparken og badeland også. På veien ned blir det nok innom Oslo en tur.
Senere i juli reiser jeg med ei venninne og barna våre (våre menn er da offshore) til Lillehammer. Da blir det iallefall Lilleputthammer.
Det gikk kjempebra med barna. Godt å slippe så mye klær. Temperaturen lå på ca 25 grader i skyggen, så ikke alt for varmt. Barna sov godt om natten og.Så kjekt da
Gikk det fint med barna i syden og på reisen?
Ja det var vi. Helt topp for oss alle.Var dere på ving hotellet?
Sent from my iPhone using BV Forum
Åhh så bra da Og sikkert enda deiligere å komme hjem og vite at nå blir det bare varmere og varmere her ogsåDet gikk kjempebra med barna. Godt å slippe så mye klær. Temperaturen lå på ca 25 grader i skyggen, så ikke alt for varmt. Barna sov godt om natten og.
Flyturen gikk over all forventning, ikke en lyd fra noen av de. Agnes var fornøyd med litt leker og pupp innimellom, tok seg og et par lurer på flyet. Til Rasmus hadde vi lastet ned noen filmer på IPad, stor suksess.
Ja var deilig å komme hjem til vår.Åhh så bra da Og sikkert enda deiligere å komme hjem og vite at nå blir det bare varmere og varmere her også