Sommer 2014

Oliver James første flytur blir nå i mai, hjem til min familie. Da blir det harrytur, masse familiebesøker, shopping i Oslo etc.

Så blir det noen små hotellovernattinger etter dette, en natt her og en der. Jeg og mannen elsker hoteller. Er gjerne litt sær der:P

I aug skal vi til Kr.sand og Arendal. Treffe ei venninne av meg, i dyreparken, treffe familien til svogeren min etc. Så får vi besøk fra Kina når vi kommer hjem:D

I sept skal vi til Syden.

Ellers så står husrenovering og oppussing på planen. Skal bygge terasse og heve taket på loft;)

Vi reiser til grand canaria om 4 uker, blir interessant med 5,5t flytur.. ;/ men gleder meg masse masse :)

Ellers skal jeg nok jobbe mye.. :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Veldig lite planer for sommeren gitt... I og med at jeg pr dags dato ikke har noen jobb, så er det litt vanskelig å planlegge. Får jeg en jobb så må jeg gjerne jobbe. Pappaen skal ha pappaperm, heldiggrisen! :D
Blir nok uansett ingen langtur, og syden er i alle fall uaktuelt (jeg tåler dårlig sol), men litt småturer blir det nok. Tenker oss en tur til Oslo til et vennepar, og ellers har vi planlagt to overnattinger ved en aktivitetspark sammen med venner som har jevnaldrede barn :) Ellers har vi nok å ta oss til med hus og "hage" ;)

Har nettopp vært 14 dager på Gran Canaria og det var herlig.
I juli reiser vi til Kristiansand, skal på sabeltannshow og bo i abrahavn, gleder oss masse, blir dyreparken og badeland også. På veien ned blir det nok innom Oslo en tur.
Senere i juli reiser jeg med ei venninne og barna våre (våre menn er da offshore) til Lillehammer. Da blir det iallefall Lilleputthammer.

Oliver James første flytur blir nå i mai, hjem til min familie. Da blir det harrytur, masse familiebesøker, shopping i Oslo etc.

Så blir det noen små hotellovernattinger etter dette, en natt her og en der. Jeg og mannen elsker hoteller. Er gjerne litt sær der:P

I aug skal vi til Kr.sand og Arendal. Treffe ei venninne av meg, i dyreparken, treffe familien til svogeren min etc. Så får vi besøk fra Kina når vi kommer hjem:D

I sept skal vi til Syden.

Ellers så står husrenovering og oppussing på planen. Skal bygge terasse og heve taket på loft;)
Hehe mange planer dere da! Moro!
Men hva elsker dere med hotell om
Jeg får spørre?:P Frokosten er rimelig god, meeen selve hotellrommet er jo litt nitrist, med mindre man har det veldig gøy i sengen da;-)

Vi reiser til grand canaria om 4 uker, blir interessant med 5,5t flytur.. ;/ men gleder meg masse masse :)

Ellers skal jeg nok jobbe mye.. :(

Det går nok veldig bra:-) De små får så mye oppmerksomhet fra andre hele tiden, så tiden går nok fort for dem:) Vi var i flyet i 6,5t for måtte mellomlande i Portugal for mer drivstoff, og det gikk over all forventning. Et tips å ha med melon el lignende i babyfeeder for start og landing som babyen kan smatte på om h*n ikke vil ha puppen/smokk/flaske mot trykket :-)

Hehe mange planer dere da! Moro!
Men hva elsker dere med hotell om
Jeg får spørre?:p Frokosten er rimelig god, meeen selve hotellrommet er jo litt nitrist, med mindre man har det veldig gøy i sengen da;-)

Det er bare å spørre;) For det første velger vi rom som ikke er nitriste, og ja gøy i sengen hører med , haha:D

I juli reiser vi til Kristiansand, skal på sabeltannshow og bo i abrahavn, gleder oss masse, blir dyreparken og badeland også. På veien ned blir det nok innom Oslo en tur.
Senere i juli reiser jeg med ei venninne og barna våre (våre menn er da offshore) til Lillehammer. Da blir det iallefall Lilleputthammer.
Så kjekt da :-)
Gikk det fint med barna i syden og på reisen?;)

Ingenting :)

Vi har bare 2 uker ferie sammen pga permisjonen, og den skal vi tilbringe hjemme. Jeg synes det blir bare stress å skulle skvise inn en ferietur på disse to ukene. Vi skal bare slappe av og bruke feriepengene på andre ting.

Vi får sikkert endel besøk ila sommeren (vi bor på østlandet, men kommer begge fra nord. Kalde slektninger kommer ofte på besøk ;) ) og kommer sikkert også til å farte litt rundt her nede.

Vi skal flytte til Steinkjer. Har litt ambivalent forhold til flytting til nord, men for gjøre det beste ut av det.

Var dere på ving hotellet?

Så kjekt da :)
Gikk det fint med barna i syden og på reisen?;)
Det gikk kjempebra med barna. Godt å slippe så mye klær. Temperaturen lå på ca 25 grader i skyggen, så ikke alt for varmt. Barna sov godt om natten og.
Flyturen gikk over all forventning, ikke en lyd fra noen av de. Agnes var fornøyd med litt leker og pupp innimellom, tok seg og et par lurer på flyet. Til Rasmus hadde vi lastet ned noen filmer på IPad, stor suksess.

Det gikk kjempebra med barna. Godt å slippe så mye klær. Temperaturen lå på ca 25 grader i skyggen, så ikke alt for varmt. Barna sov godt om natten og.
Flyturen gikk over all forventning, ikke en lyd fra noen av de. Agnes var fornøyd med litt leker og pupp innimellom, tok seg og et par lurer på flyet. Til Rasmus hadde vi lastet ned noen filmer på IPad, stor suksess.
Åhh så bra da :-) Og sikkert enda deiligere å komme hjem og vite at nå blir det bare varmere og varmere her også :)

Her skal me på hyttetur i Danmark med to vennepar. Det er alt me foreløpig har planlagt. Bortsett frå eit bryllup me skal i. Og ein tur til austlandet og sørvestlandet no etter 17.mai. Men me har allerede reist ein del med vesla. Var i Syden ein tur, og til Edinburgh. Og ho elskar å flyge, og søv godt når me er på tur. Så det er berre kjekt å reise:-)

Back
Topp