Sommeferie

Beate1

Elsker forumet
Noen som har planer for ferien i år? 

Vi skal til Ålesund,kansje Trondheim, til mosjøen i år..  dette blir våres ferie i år.. så tenkte vi skulle alle 3 har aleina ferie å :)

Vi er så heldige at familien har hytte både på fjellet (oppdal) og ved sjøen (Hitra) så blir nok rolige dager på begge plassene, gleder meg såååå masse. Åsså bor pappa i Molde, så blir vel en tur dit for å vise fram baby til familien der[:D] Håper på panser sommer

Tror kanskje det blir en danmarks tur. [:D]
Ellers satser jeg på at sommeren blir like bra som vinteren og at vi kan nyte den godt her hjemme fra. [;)]

Vi skal til Portugal noen uker og så satser jeg på en oslo tur for å besøke min bror..
Håper det blir en fin sommer slik at vi kan nyte mange fine dager på sjøen!!

Vi skal hvertfall vekk fra Trøndelag!!!
Er så drita lei av 2 måneder med høstregn, laaaang og ikke minst kald vinter, og nå oversvømmelse av gårdsplass og kjeller[:'(][:@]
Og for ikke å glemme vinden fra sør... noget uvanlig vinter for meg og mitt første år oppi "hakkadal"

Vi har søkt på den ene firmahytta på jobben til gubben, den ligger i kristiansand, og det følger med båt....[:)]
Ellers blir det sikkert en del båtturer her oppe, selv om jeg foretrekker at den ligger fortøyd mens vesla skal være med. Jeg har nok med meg selv på båttur, og hvertfall hvis det skal fiskes i den...[:D][8D]

ORIGINAL: Lene J

Vi er så heldige at familien har hytte både på fjellet (oppdal) og ved sjøen (Hitra) så blir nok rolige dager på begge plassene, gleder meg såååå masse. Åsså bor pappa i Molde, så blir vel en tur dit for å vise fram baby til familien der[:D] Håper på panser sommer

Da må du si ifra, så vi kan ha et lite molde-treff!!  [:)]

Vi skal på ferie til Åsen i Trøndelag og til Nannestad, for å besøke slekt og vise frem arvingen vår [;)][:)]

vår plan er jo å reiser til bosnia..siden samboeren ikke har vært der siden han var 13 år elller noe og søskenbarnet skal gifte seg i sommer så vi har blitt innvitert..
så vist vi har nok penger så drar vi nedover

Back
Topp