Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Her blir det ikke sommerferie. Jeg går ut i permisjon 15. juni, så i år blir det nok hjemme"ferie" på verandaen for oss:) Håper bare det blir litt sol......
Har igjen 16 feriedager i år, de bruker jeg til å forlenge permisjonen. Var liksom enten det, eller å reise bort i april/mai. Kom fram til at vi heller blir lenger hjemme med mini før barnehagestart neste år enn å ta med magen på tur til varmere strøk:)
Blir heller ikke noe planlagt ferietur på oss, annet en langhelgpå hytta til noen slektninger av samboer. Men vi skal nok klare å kose oss her hjemme, også. Kanskje det blir en sydentur utpå senhøsten som erstatning.
Her blir det ikke noe sommertur for jeg har ikke noe lyst å dra med en liten en på ferie eller høygravid. Pluss vi driver å pusser opp så blir nok kostnader der :) Blir vel noen turer på noe fornøyelsesparker for jenta vår iallfall :)
Jeg tar også alle ferieukene i september for å forlenge permisjonen. Vi holder oss i Norge i år, med noen turer ned på Sørlandet/hytta osv. Tenkte istedet å ta oss en tur til Dubai e.l før jeg er ferdig med permisjonen neste vår:)
Drar 2 uker til Italia i juni, ellers tar jeg ikke ut noen ferie i år. Går ut i permisjon 6. juli. Sparer resten av feriedagene til å strekke permisjonen..
Vi har jentene til sambo i 3 uker i sommer. Fikk de heldigvis i slutten av juli, begynnelsen av aug og satser på at jeg er i god nok form etter KS 5 juli slik at vi kan reise. Vi bor jo utenfor stavanger, men skal til hytta til mammaen min i porsgrunn i allefall ei uke aleine og ei uke med mamma og resten av fam. så får vi se hva vi gjør den siste uka. Mulig det blir en tur til legoland da jeg har ei tante so mjobber i color line :)
Men som sagt så har vi ikke planlagt noe som helst, må se ann min form og babyen når den kommer <3
Eller så har vi lyst til å ta en syden ferie i sep/okt <3
Blir en rolig sommer, ingen vanlig sommerferietur. Går ut i perm 22 juni.
Vi skal til Paris på kjærestetur på fredag, det blir siste gang på lenge at vi reiser bare vi to :)
Vi skal ikke på noen ferie i sommer siden terminen er 22.7, men vi skal en tur til dyreparken i kristiansand uti august eller noe for 2 åringen sin del :) Kansje en tur til vestlandet å besøker familie.
Jeg tok ut tre dager nå i forbindelse med påsken og da var vi på Kanariøyene. Det var supert med en strandferie nå for det er ikke sikkert et blir noe mere av det i år. Synes det bare høres slitsomt ut med en nyfødt baby, men kan hende jeg gir etter press fra pappen og at vi drar på strandferie også i september. Men noe mere ferie før permisjon blir det ikke, jeg forlenger heller permisjonen med ferien.
Vi har planlagt 14 dager til Danmark i august sammen med en vennefamilie. Blir ikke å ta ut noe ferie før jeg går ut i perm, for å forlenge permisjonen mest mulig