SOM tiden går sakte..

Meg88

Elsker forumet
Oktobergull 2022
Altså, det er jo grusomt hvor sakte tiden går.. 5 uker imorgen og jeg bare lengter etter å komme til uke 12! Hele 7 uker til, åssen skal jeg få tiden til å gå? :p kjenner jeg blir litt småstressa i ukene før uke 12 pga abortfaren osv, forferdelig slitsomt! Flere her som syns tiden går sakte?o_O

Tiden går så sakte at den omtrent går baklengs :rolleyes: Jeg syns det hjelper å ha nedtellinger. F.eks. nedtelling til tul, nedtelling til uke 12 osv. Da føles det som om ting skjer i hvert fall :)

Ja:wtf::wtf::wtf: tenker man bare må sette seg korte mål, slik som HåpeSpire skriver...føles som en evighet til 12uker:sorry: og det hjelper jo ingenting at man bekymrer seg for alt heller...tror ikke det gjør at tiden går noe fortere hvertfall:hilarious::hilarious::hilarious: godt vi er flere

Tiden går så sakte at den omtrent går baklengs :rolleyes: Jeg syns det hjelper å ha nedtellinger. F.eks. nedtelling til tul, nedtelling til uke 12 osv. Da føles det som om ting skjer i hvert fall :)
Ja jeg skal helsigvis på tul om under 2 uker, gleder meg til det :) og kvalmen slår vel inn snart, da tenker jeg ikke på mange uker:hilarious:

Ja:wtf::wtf::wtf: tenker man bare må sette seg korte mål, slik som HåpeSpire skriver...føles som en evighet til 12uker:sorry: og det hjelper jo ingenting at man bekymrer seg for alt heller...tror ikke det gjør at tiden går noe fortere hvertfall:hilarious::hilarious::hilarious: godt vi er flere
Ja man må jo bare det :p er jo sååå lenge til:hilarious: veldig slitsomt når man er en som bekymrer seg for alt :dead:

Ja jeg skal helsigvis på tul om under 2 uker, gleder meg til det :) og kvalmen slår vel inn snart, da tenker jeg ikke på mange uker:hilarious:

Ja når kvalmen kommer tenker man kun på den :shifty:

Heeeelt enig :arghh: blir litt koko :wtf: samtidig har jeg bare hatt en liten uke på å la det her synke inn,så har kanskje noe med saken å gjøre..

er for øvrig 5 fullgåtte i morgen selv :)

Altså, det er jo grusomt hvor sakte tiden går.. 5 uker imorgen og jeg bare lengter etter å komme til uke 12! Hele 7 uker til, åssen skal jeg få tiden til å gå? :p kjenner jeg blir litt småstressa i ukene før uke 12 pga abortfaren osv, forferdelig slitsomt! Flere her som syns tiden går sakte?o_O
Så hyggelig at du kom i en terminklubb:shy: Husker du plutselig forlot oss i August2021, tenkte masse på deg♥️ Men tiden kommer til å gå sååå fort, bare vent:eek: plutselig er du over halvveis! Jeg skjønner ingenting hvor tiden er blitt av :wideyed: straks 3 trim. Og stresser:wideyed:

Så hyggelig at du kom i en terminklubb:shy: Husker du plutselig forlot oss i August2021, tenkte masse på deg♥️ Men tiden kommer til å gå sååå fort, bare vent:eek: plutselig er du over halvveis! Jeg skjønner ingenting hvor tiden er blitt av :wideyed: straks 3 trim. Og stresser:wideyed:
Ja jeg mistet desverre i desember, så jeg håper virkelig denne sitter nå:Heartred det stresser meg fælt når jeg ikke har symptomer, men det kommer jo ettervært. Veldig tidlig enda :p masse lykke til:Heartred

Dette er trolig mitt tredje og siste barn, så jeg har fokus på å nyte de positive sidene ved svangerskapet:Heartred Vet at jeg kommer til å savne spenningen, forventningen, følelsene og kjærligheten jeg opplever når jeg er gravid, så nå lever jeg mest mulig i nuet og koser meg med det:love017 Plutselig er bebbisen på utsiden, og brått er h*n konfirmant:hilarious:

Samme her er 5 uker imorgen selv. Fant det ut på mandag. Dette har vært en laaang uke. Vanligvis synes jeg at ukene går fort

Sakte ja, heilt grusomt. Er begynt å legge inn nedtellinger på alt som kan telles ned. Kommer nok inn en jordmortime, legetime og TUL time også snart. E621EFF3-C3A3-4D5B-9F6E-1616F4483D08.jpg

Back
Topp