som tiden flyr!

vevina

Forumet er livet
sist syntes jeg ukene sneglet seg avgårde, spessielt de første  ukene gikk treeeeegt.
nå har jo tiden bare flydd, er  uker til helga, vi er inne imars allerede og om  dager skal jeg på ul :D gleder meg! var ikke på tidlig ul med eldste mann.hvis resten av svangerskapet går på denne måten rekker jeg vel ikke å forberede meg på å bli to barns mamma :s :P

ja tiden fyker avgårde! :) Bare positivt syns jeg. Og det er så koselig å gå gravid nå når vi går lysere tider i vente med vår og sommer! Gleder meg til alt som kommer og snuppa skal bli storesøster.

Hear, hear!

Syns det går mye raskere denne gang - skal jo snart på ord. ul jo (i forhold til sist, da tiden mot 8 desember aldri har gått så tregt før) ;)

Deilig når tiden går fort vetu snupp.

her har det ikke klaffet enda, men det kommer seg nok etter hvert :D

Tina pusen skrev:
Deilig når tiden går fort vetu snupp.

her har det ikke klaffet enda, men det kommer seg nok etter hvert :D

:) godt at du er ved godt mot! heier på deg enda! :D
noenganger må man vente litt på miraklene i livet, men når de kommer er ventetiden glemt ;) plutselig sitter du der med positiv test :)

Snorkfrøken1982 skrev:
En god og litt skummel følelse :)

Både óg egentlig:). Pga sykemelding synes jeg noenganger at tiden ikke går så fort. Men er jo alt snart 14 uker på vei, så tiden står iallefall ikke stille;).

Synes hele dette svangerskapet har rast av gårde jeg.
kjempe artig

Syns også at det har gått fort.. mest fordi jeg har ligget syk snart i hele første trimester.. men satser på å gå inn i andre trimester med frisk form og nyte vår og sommer

Synes tiden gikk veldig tregt i førsten, men den siste måneden så har tiden bare flydd av gårde :) Februar bare kom og forsvant helt plutselig. Er så deilig og helt sikkert pga lysere tider :)  Men begynner å gå opp for meg at jeg faktisk begynner å få dårlig tid til alle forbredelser før babyen kommer. Ihvertfall hvis tiden skal fortsette å gå like fort. Har ikke begynt med noen ting enda! Er vel bare å sette i gang så fort som mulig slik at man er godt forbredt :) Mitt første barn, så dette blir spennende og litt uvant. Men gud som jeg gleder meg!

Snorkfrøken1982 skrev:
En god og litt skummel følelse :)

Back
Topp