Datteren min har vært vanvittig urolig på kvelden ganske lenge. Supertrøtt, og sovner fort på armen/skulderen/brystet vårt etc, men når vi prøvde å snike henne ned i sprinkelsengen så satte hylekoret i gang med en gang. Opp igjen og bysse, sovnet... Prøver å legge, hyling igjen. Og sånn gikk det nå en 8-10 forsøk mellom kl 20-24 hver kveld.
Frustrert mamma tror du?
Så plutselig er hun som en drøm å legge. Kveldsstell, får pupp, sovner midt i spisingen og så kunne jeg legge henne rett i sengs og der ble hun pinadø liggende og sove søtt i 4 timer til hun ble sulten igjen! Vært sånn 2 dager nå så jeg krysser fingre og tær for at dette fortsetter! I så fall så kan jeg bli en av disse heldige som kan trøste andre med at "det blir bedre", lol
Hun er forresten 8 uker.
Og jeg føler meg nesten "uthvilt" til den første natt-ammingen siden jeg får 4 timer søvn i stedet for 1,5 til 2 timer
Uthvilt etter 4 timer, hvor sykt er ikke det , hehe
Måtte bare få det ut, babyer er jammen ikke lett å forstå seg på
Sent from my iPhone using BV Forum
Frustrert mamma tror du?
Så plutselig er hun som en drøm å legge. Kveldsstell, får pupp, sovner midt i spisingen og så kunne jeg legge henne rett i sengs og der ble hun pinadø liggende og sove søtt i 4 timer til hun ble sulten igjen! Vært sånn 2 dager nå så jeg krysser fingre og tær for at dette fortsetter! I så fall så kan jeg bli en av disse heldige som kan trøste andre med at "det blir bedre", lol
Hun er forresten 8 uker.
Og jeg føler meg nesten "uthvilt" til den første natt-ammingen siden jeg får 4 timer søvn i stedet for 1,5 til 2 timer
Uthvilt etter 4 timer, hvor sykt er ikke det , hehe
Måtte bare få det ut, babyer er jammen ikke lett å forstå seg på
Sent from my iPhone using BV Forum