som mangen av........

slettetprofil

Blir kjent med forumet
som mangen av dere vet då mista jeg spira mi 18 mai... sluttet raskt å blø og eg har hatt negativ graviditetstest og negativ eggløsningstest etter dette... i dag har eggløsningstesten 1 sterk og 1 svak (godt synlig) strek. kan dette være virkninger fra spira satt eller er eggløsningen rett rundt hjørnet ? lurer litt siden eg har hatt negativ test for 2 dager siden...

i følge eggløsningskalkulatoret etter første blødning fra SA så stemmer jo dette.. leser på nett at det er mangen som regner ut siste blødning likt på SA som på mens..

Din fruktbare periode er: 27.05.2010 - 01.06.2010 Eggløsningen finner sted: 30.05.2010 Termin: 22.02.2011

noen som har tanker og/eller har vert borti det samme ?

Så lenge du har fått negative graviditetstester etter du mistet så kan jeg ikke se noen annen grunn til positiv el-test nå enn at du bare burde humpe på snuppa[:D][:D]

Nåå så kjekt me så raskt svar :) å i heilatatt at nåken gidda å svara meg.. e kjempeglad for babyverden. alle e så koselige her inne :)

Tusen takk :) Prøvingen starter i dag :)

ORIGINAL: honning84

Så lenge du har fått negative graviditetstester etter du mistet så kan jeg ikke se noen annen grunn til positiv el-test nå enn at du bare burde humpe på snuppa[:D][:D]

[:)]

Asså første gang jeg mistet regnet jeg ikke saen som mens. Men likevel ble jeg gravid før neste ikm [:)]. Så bare å hompe på!

ORIGINAL: spire3

Nåå så kjekt me så raskt svar :) å i heilatatt at nåken gidda å svara meg.. e kjempeglad for babyverden. alle e så koselige her inne :)

Tusen takk :) Prøvingen starter i dag :)

Såklart får du svar[:D] Svarer på det jeg kan jeg, he he[:)]
Heier masse på deg snuppa og håper spiren sitter raskt igjen

Masse lykke til=) Krysser fingrene for deg=)

virker jo som hcg er ute av kroppen pga. negative tester, så da må den jo gi tegn på eggløsning......bare hompe i vei, og forte deg inn på nytt terminforum !!!!! [:D]

Back
Topp