som julaften her i dag

nemi.marselia

Forumet er livet
va på hurtigruta å henta en pose m arveklær fra Lillebølla[:D] å snille malin ordna m transport m hurtigruta hit[:D]
va masse fine å goe klær t Katarina å ho storkosa sæ å måtte prøve masse m en gong[:D]
ælska å få arveklær å sætt så utruli pris på d!
tuuuuuusen takk t alle[:D]
fikk nån barnekleshengera å malin[:D] tusen takk

å nån bilda a modellen min som må prøve m en gong

å lillesøster måtte jo å prøve ei t-sjorte

å d va ett hello kitty skjørt som virkeli va prikken over i'en synes Katarina[:D]

Snille bv venner [:D]

Jeg arver av 3 venninner, så her kommer det mer en jeg får brukt, men guuuud som jeg setter pris på det[:D]

ORIGINAL: Lena Levegg

Snille bv venner [:D]

Jeg arver av 3 venninner, så her kommer det mer en jeg får brukt, men guuuud som jeg setter pris på det[:D]

så hærli då[:D] har ingen å arve fra så d lyse ekstra de få gangene[:D][:D][:D]
arvaklær er genialt[:D]

Hehe, va nu enda godt gubben huska å sette posen i respesjon før han gikk av vakt[8D]
Har forresten flere hengera, men dem hang i skapet på Jenny sitt rom, så fikk ikke lagt dem frem på kvelden og på mårran blei det bortglemt i mårrastresse her..

ORIGINAL: Lady m/ Baby

Hehe, va nu enda godt gubben huska å sette posen i respesjon før han gikk av vakt[8D]
Har forresten flere hengera, men dem hang i skapet på Jenny sitt rom, så fikk ikke lagt dem frem på kvelden og på mårran blei det bortglemt i mårrastresse her..

hehe trur alle ombord måtte ha vesta d. før kom innlangangen å møtte på eine å sa æ sku bære hente nåkka i resepsjonen å svare æ fikk va: åja d va du d[8D]
fort jort å glømme sånt

Kjekt å kunne arve[:D][:D]
Er så heldig at jeg arver masse tøy selv[:D]

du har den peneste søteste jenta jeg evere har sett tror jeg![:D]
hun er såå peeeeeen

ORIGINAL: nemi.marselia

hehe trur alle ombord måtte ha vesta d. før kom innlangangen å møtte på eine å sa æ sku bære hente nåkka i resepsjonen å svare æ fikk va: åja d va du d[8D]
fort jort å glømme sånt

Hehe, bra dem e opplyst[8D]
Æ sende det bare neste gang han suse nedover, om det passe for dæ å hente da[;)] E vel neste søndag!

ORIGINAL: Lady m/ Baby

ORIGINAL: nemi.marselia

fort jort å glømme sånt

Hehe, bra dem e opplyst[8D]
Æ sende det bare neste gang han suse nedover, om det passe for dæ å hente da[;)] E vel neste søndag!

hehe ingen fare tar ikkje lange tia å kjør, å neste søndag trur æ at æ e på bø å då e d kun 10min å kjør

ORIGINAL: PetraPrøvedukke

Herlige jenter [:D] Og så gøy med minijulaften da [;)]

jupp, sku næsten ønska d å kom pose m klær t mæ å[8D]

Katarina er seriøst den nydeligste jenta jeg noen gang har sett!!!! Smelter helt hver gang jeg ser henne... Skikkelig dukkefjes med et nydelig hår!!!![:)][:)][:)]

ORIGINAL: [Malin]

Katarina er seriøst den nydeligste jenta jeg noen gang har sett!!!! Smelter helt hver gang jeg ser henne... Skikkelig dukkefjes med et nydelig hår!!!![:)][:)][:)]

signerer!![:)]

Så herlig [:D] fikk selv noen søppelsekker med klær for ett par måneder siden, ble superglad [:D] både penge- og miljøsparende med arvaklær [;)]

så snilt da! Alltid gøy å arve klær. Forstår godt at skjørtet var populært, har ei her som vil gå i skjørt eller kjole hver dag. [:D]  Barna dine er like nydelige som alltid. 

ORIGINAL: Mumsemamma

ORIGINAL: [Malin]

signerer!![:)]

takk synes å ho e spesiell[:D]

ORIGINAL: FruBatriq

Så herlig [:D] fikk selv noen søppelsekker med klær for ett par måneder siden, ble superglad [:D] både penge- og miljøsparende med arvaklær [;)]

hærli
ja man treng ikkje alt flunke nytt.

ORIGINAL: Nøstet

så snilt da! Alltid gøy å arve klær. Forstår godt at skjørtet var populært, har ei her som vil gå i skjørt eller kjole hver dag. [:D]  Barna dine er like nydelige som alltid. 

kjola å skjørt e desidert d mæst populære her i huset[:D] å m hello kitty på så e d jo en innertiar

Back
Topp