Som flere her inne idag...

lisemo

Elsker forumet
Så har vi også vært på ultralyd idag! Vi fikk se en aktiv liten krabat, med et megadårlig apparat... Så fikk beskjed om å komme igjen senere, for ho fikk ikke sett alt ho ville. Sto tom ved siden av skjermen at det var dårlige bilder på det... Ho begynte med at det ikke var apparatet som det var feil på, men endte opp med at det var det alikevel... Jeg vet jo også at det blir dårligere bilder på meg, da jeg har endel kilo for mye rundt der, men såååå dårlige skulle de ikke bli, for er ikke mer enn 3 uker siden sist vi var inne, og fikk mye bedre bilder da. Så skal inn igjen den 16.september, men det visste jeg før jeg gikk inn. Skal sjekkes minimum hver 4.uke gjennom hele svangerskapet, så vet vi får se mer av krabaten etterhvert. :)

heldiggen du så får se minien hver 4de uke.. , skal tilbake til UL om 9 uker jeg.. skulle gjerne ha sett minien  min mer :)

Jeg var ofte på ultralyd sist svangerskap også, og tro meg, det er ikke like spennende når du vet du MÅ! Er jo alltid en grunn til at en får så mange ultralyder, og det overkjører ofte gleden av å se den lille. Det eneste en vil til slutt, er å se den lille live!

Back
Topp