som førstegangsfødene..

tippetue

Forumet er livet
fødte du før eller etter terminen??

har hørt at som oftest går førstegangsfødene over terminen..

stemmer dette???

evnt hvor lenge føre/etter fødte dere??

Første snuppa mi kom 2 uker etter termin[:-]

3 dager etter termin

2 uker over tiden her

Jeg fødte to uker før termin, men jeg ble satt i gang.

20 dager før termin kom Tuva

Grunnen til at ejg spørr er fordi jeg lever i håpet om å bli gravid denne pp, men da havner terminen( uti fra mine beregninger) på Nyttårsaften. så hadde jo vært kjekt å født litt etter terminen da[;)]

men lever jo bare i håpet da...[&o]

ORIGINAL: ~devilishious~

3 dager før

samme her=)

ORIGINAL: ~Frøken Dings~

ORIGINAL: tippetue

Grunnen til at ejg spørr er fordi jeg lever i håpet om å bli gravid denne pp, men da havner terminen( uti fra mine beregninger) på Nyttårsaften. så hadde jo vært kjekt å født litt etter terminen da[;)]

men lever jo bare i håpet da...[&o]

Hehe! Jeg var glad Sara kom såpass lenge før! Hun ble født 8 des, og terminen var på julaften! [:D] Så jeg forstår hva du mener! Hadde hun ikke kommet da hadde jeg nok håpet på å gå over nyttår sånn at hun slapp å ha bursdag midt i julestria! [:D]

ja sant det, litt kjipt å være den desidert minste i klassen å liksom...begynne så grusom t tidlig på skolen å sånn...men jøss,man må jo bare være glad for at barnet er frisk å sånn å ikke henge seg opp i når det er født:[:)]

Ps: de kan vente med å begynne på skolen til året etter, da blir de eldst i klassen[:D]

vet om flere som er født 30 å 29 desember, de fikk faktisk ikke lov til å vente med å begynne på skolen....[&:]så reglene er faktisk strenge på det...

akkurat 1uke før kom hun

Hun kom på 12 dagen over termin[&o][:)]

4 uker før termin.
Fødselen ble igangsatt grunnet SF.

Ble setta i gang, så hun er født 14 dager over termin

Ble satt igang pga sv.skapsforgiftning, og pga komplikasjoner så ble han tatt med hastekeisersnitt ei uke på overtid.... Når eg ble satt igang var eg ikke noen antydning til moden (selv om eg hadde gått på modningsakkupunktur) og hadde fortsatt til god å kjenne så mye som ei eneste ri eller kynner...

jeg fødte 8 uker før termin, men det var pga sf, morkake infarkter og slikt. med keisersnitt.

Fødte på terminen!![:D][:D]

Back
Topp