som en flodhest

maryjoleen

Forumet er livet
føler jeg meg akkurat nå..
har sett på feriebildene nå og ser jeg har lagt på meg.
kom hjem fra ferie idag og veide meg(burde jo ikke det etter ferietur og på ettermiddag),
men herregud jeg har jo gått opp maaange kg[X(]
jeg forstår ikke hvor di kommer fra. renner jo etter jenta mi på 2 hele dagen siden jeg er hjemme med henne.
og jeg og gubben sykler en mil+/- ca annen hver dag.
spiser jo ikke bare supersunt, ser jo den men det gjorde jeg ikke sist heller.
da spiset jeg alt jeg såg og gjorde absolutt ikke en dritt.
men tror jeg har lagt på meg mye mer enn til nå sist svangerskap og da rakk jeg likevell legge på meg 20 kg.
skjønner ikke helt det her.

samme her!! har lagt på meg 7 kg nå og lever ikke akkurat usundt..skjønner ikke hvor de kommer fra..gikk opp 4 kg på en uke lissom[:'(] hehe kan jo hende det er noe vann kanskje??

vet ikke jeg nei...
jeg har lagt på meg enda mer enn deg.
kan jo ikke gå i denne farten? da rekker jeg jo legge på meg 30 kg før jeg er ferdig[8|]
åååh gud jeg klarer ikke bare spise salat og knekkebrød.

nei det klarer ikke jeg heller[:'(] hehe kanskje vi er en av de som legger på seg mye i begynnelsen, men at det stopper opp litt snart!! *håpe håpe*

Mener å ha hørt at det ikke bare er kosten men også litt opp til hver graviditet og hormoner hvor mye en legger på seg, info fått av ei gravid kollega forrige svangerskap som hadde blitt beroliga av jordmoa si ettersom hun la på seg myyye mer 2.gang..Så ikke noe vitenskapelig jeg har lest noe sted altså[:)]

Man går jo opp litt i rykk og napp også da...[:)]

jeg er sulten hele tiden da. men synns likevell det her er helt tullete..
ja vi får håpe det stopper litt opp.
alva-snuppa var 4130 gram, og jeg vil ikke føde noe større unge enn det...

Uff.... jeg veier akkurat det jeg veide to uker før snuppa kom.....
(Men så var vel utgangspunktet litt høyere denne gangen da, hehe..)

Gruer meg når jeg tenker på hva jeg kommer til å veie om 4 mnd nå....

Bynner å se med skrekk og gru på hvordan det skal ende det hær[:-] Føler meg som en stranda hval i dag[:'(][:'(] Er like stor nå som jeg var når jeg fikk første[&:] 

For noe syt på dere asså jenter.[:-][8D]

Jeg var stranda hval lenge før jeg ble svanger jeg,så her merker jeg fint lite

Har gått opp 5-6 kg.. Men funnet ut at det er mye vann også, for det svinger veldig.. var litt frustert tidligere i uken da vekten begynte å passere +6 kg, og jeg har trent hver eneste dag.. men idag var jeg plutselig lettere igjen idag.. så er nok mye vann.. sliter jo litt med skoene om dagene og.. he he..
Og spesielt nå på varme sommerdager er nok det heeelt normalt..
Bare å drikke mer vann,vann,vann.. he he [:)]

Nei, ikke bekymre dere over vekta allerede nå da!

Det kommer helt sikkert an på det man spiser om dagene også, noen ting gjør en jo mer oppblåst og andre gjør at en samler mer vann. Bare husk å drikk mye vann så kroppen blir kvitt avfallsstoffer og andre ting som hoper seg opp.

Nå bærer vi jo i tillegg på en lite mirakel som veier litt, og det ligger jo litt vekt i vannet og alt det der, men det er verdt det.
Og etterpå får vi organisere trilleturer og babygymnastikk! [:D] (på vinteren ja, det tenkte jeg ikke på..)

Offa.. men vet du, vi er gravid, så vi har verdens beste grunn til å legge på oss![:D]

Back
Topp