Som eg trudde

vestlandsjento

Gift med forumet
Testen var negativ[:'(] Rekna med da, så e kje så lei faktisk.. Er veldig gla for at alt det andre gjekk så bra, så får me tru da klaffar i løpet av nokre innsettingar..

No reise eg på fjellet[:)]

God helg alle sammen[:)][:)][:)]

[:'(] Åh.. eg som håpte sånn for deg! Men kos deg masse i helgen og hent krefter til neste forsøk.

ORIGINAL: tuttien

Uff.. skikkelig kjedelig!!![:'(]

Masse lykke til på neste forsøk[;)]

Signerer og kos deg på fjellet i helga.

ORIGINAL: Serene

synd å høre
godt at du ikke tar det så ille vestlandsjento.[:)]

DU FÅR HA EN SUPER HELG PÅ FJELLET[:D]

Og heldigvis har du egg på frys[:D]

NEINEINEINEINEINEINEINEINEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIII[:(]

DETTE VAR SKIKKELIG TRIST VESTLANDSJENTO[:(]

STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR KLEM TIL DEG FRA MEG

Det var skikkelig leit [:o] Da er det godt og ta seg en tur på fjellet og slappe av og prøve og tenke på noe annet, kos deg der hvertfall [:D]

Æsj, så kjipt da! Jeg hadde fohåpninger om at det skulle klaffe for deg siden det ikke gikk for meg[&o] Blir det frys på neste TR nå, eller er det noe dere ikke har tenkt på enda? Håper du har det fint på fjellet i hvert fall; sikkert deilig å ha noe annet å tenke på! *Trøsteklem*

Uff og æsj, det var skikkelig synd!!! [&o] Hadde så trua!!

Men du må kose deg masse på fjellet, sikkert godt med en avkoblingstur nå med gode venner. Så får du heller nyte et glass vin eller to i påvente av fryseforsøket!
Klem

det var synd, men testen blir nok pos en vakker dag, jeg er jo et bevis på at det går til slutt.
stå på.

ha en fin tur til fjellet.

Uff, det var ikke dette innlegget jeg hadde håpa på å finne her. Sender deg en stor klem og ønsker deg lykke til med neste forsøk. Håper virkelig det får et annet utfall!

ORIGINAL: enlitenen

Dette var utrolig trasig[:@], men flott at du tar det bra[:)]. Håper du får det fint på fjellet, er jo så fint nå for tiden![:)] Ha en fin helg![:D]

Nei, dette var trist snuppa..[&o] håpte virkelig for dåke eg no! Sender deg mången trøsteklemma!!
Håpe helgo på fjellet vil gjera godt, satse på at fryseforsøk nr.1 ender i positiv test!!

Masse varme tanka frå meg[:)]

ORIGINAL: babyT

Uff, det var ikke dette innlegget jeg hadde håpa på å finne her. Sender deg en stor klem og ønsker deg lykke til med neste forsøk. Håper virkelig det får et annet utfall!
[/quote

sign[:)]

Å nei, så kjedelig[:(] Godt du tar det så fint iallefall. Snart er det din tur[;)] Lykke til med neste forsøk.

Sender en stor trøsteklem og håper du har det fint på fjellet[:D]

[:'(][:'(][:'(][&o]

Nei så kjedelig!
Jeg som håpa i det lengste....

Men enda bra du er ved godt mot!

Nå er det bare å se frem til neste forsøk.

Trøsteklemmer fra meg[:)]

Tusen takk for kjempe god støtte alle sammen[:)] Eg fekk tr no nettopp, så då kan eg ringa i måro og avtala fryseforsøk. Da hadde nok ikkje vore så lett for meg no, visst eg ikkje visste at me har muligheten til fryseforsøk.

Eg har kosa meg masse på fjellet, men har selvfølgelig greid å bli kjempe forkjølt[:'(] Har egentlig ikkje tid te å væra sjuk no.

På vei opp til fjellet snakka eg og mannen min masse. Trur da slite ein del på han å få negativ test.. Han meinte me skulle gi oss etter tre innsettinger. Då fekk eg litt panikk, for eg var sikker på at da var etter tre forsøk me var enige om. Heldigvis fekk me oppklart at tre forsøk kan bety fleire innsettingar og er foreløpig enige om at me gir oss etter at dei tre forsøka er brukt opp. Men me skal jo selvfølgelig bli gravid før den tid[;)]

Back
Topp