Som dere...

neognurk

Gift med forumet
...har skravla mens jeg sov søtt [:D][:D][:D] La meg kl.22.00 i går og sov helt til kl.8.00 i dag. DEILIG...Er i MYE bedre humør i dag enn på lenge. Snuppa har hatt det helt topp. Ble meget sint når vi dro, men hadde roet seg ganske fort. Sovet fra kl.20.00-8.00 Helt utrolig. Hadde bare skravlet litt i 4.00tiden men ikke noe hyling. Så det er jo tydelig at hun sliter med nakken og løsningene for kiropraktor timen i går gjorde jo underverket[;)]

Blir godt å komme hjem og få ordentlig behandling så blir hun kvitt alle nakke plager og spenninger/løsninger i den lille kroppen sin[;)]

Sååååå deilig!!
Kan tenke meg det var deilig ja! Det fortjente du virkelig!!

Og så godt at snuppa og har hatt ei god natt! Trengte det ho også!

*danse på gulvet fordi jeg er så glad på dine vegne*

[:D][:D]

En egen dans for meg??? Alstå cucurs dans??? Den vil jeg se hehe[;)]
Takk takk jenter.

ORIGINAL: snupsidupsi

Sååååå deilig!!
Kan tenke meg det var deilig ja! Det fortjente du virkelig!!

Og så godt at snuppa og har hatt ei god natt! Trengte det ho også!

ger meg på en cucurs dans jeg også! Dette var virkelig gode nyheter!!! [:D]
*tadaaaa*

danser jeg også[:D] hihi!
MEN nå vil jeg vite, hva betyr Cucurs?! Regner med det er noe på morsmålet ditt?[:-] Betyr det blondie?[8|] hehehehe!

ORIGINAL: ehterg

ORIGINAL: tigerbebis

[:D][:D]

slenger meg på denne[;)]

jeg også[:D]

såå bra at det hjalp..bra for dere alle sammen

danser jeg også hihi!
MEN nå vil jeg vite, hva betyr Cucurs?! Regner med det er noe på morsmålet ditt? Betyr det blondie? hehehehe

Du også----erteberte hehehe

Nei, det er en bitte liten travel dyr. Mannen min kaller meg slik fordi jeg er en bitten liten travel opptatt jenta som alltid surrer rundt hehe. Har ikke bilde av skapningen på denne pc-en. Legger inn her når jeg er på den andre PC-en.

ORIGINAL: cucurs

danser jeg også hihi!
MEN nå vil jeg vite, hva betyr Cucurs?! Regner med det er noe på morsmålet ditt? Betyr det blondie? hehehehe

Du også----erteberte hehehe

Nei, det er en bitte liten travel dyr. Mannen min kaller meg slik fordi jeg er en bitten liten travel opptatt jenta som alltid surrer rundt hehe. Har ikke bilde av skapningen på denne pc-en. Legger inn her når jeg er på den andre PC-en.

åååja[:)] Hehe, var ikke SÅÅÅ langt unna jeg da[8|][:-]

åååja Hehe, var ikke SÅÅÅ langt unna jeg da

Blondine og surrete dyr - nei,,,ikke så langt unna hahahahahaha...[:D] Du er festlig!!!

åååja Hehe, var ikke SÅÅÅ langt unna jeg da

Blondine og surrete dyr - nei,,,ikke så langt unna hahahahahaha...[:D] Du er festlig!!!

Heheheh[;)][:D]

Det var vel fortjent cucurs!! Håper det er på rett vei med jenta di nå!!

...har skravla mens jeg sov søtt [:D][:D][:D] La meg kl.22.00 i går og sov helt til kl.8.00 i dag. DEILIG...Er i MYE bedre humør i dag enn på lenge. Snuppa har hatt det helt topp. Ble meget sint når vi dro, men hadde roet seg ganske fort. Sovet fra kl.20.00-8.00 Helt utrolig. Hadde bare skravlet litt i 4.00tiden men ikke noe hyling. Så det er jo tydelig at hun sliter med nakken og løsningene for kiropraktor timen i går gjorde jo underverket[;)]

Blir godt å komme hjem og få ordentlig behandling så blir hun kvitt alle nakke plager og spenninger/løsninger i den lille kroppen sin[;)]

Eg lure på ka behandling dei ska je jenta di i heimlandet ditt. Har dei ikkje den behandlinga her eller vil dei ikkje?

Kjempe bra at dåke har fått søve gøtt begge to i natt da.. =) Håpe alt ordne seg for dåke =)

Eg lure på ka behandling dei ska je jenta di i heimlandet ditt. Har dei ikkje den behandlinga her eller vil dei ikkje?

Saken er jo at hun har ikke fått noe diagnose her[:(] Både HS og legen mener at det er HELT NORMALT at ungen skriker/gråter. Men hun gråter ikke, hun HYLER timesvis uten å kunne trøste. Nå skal vi til legen igjen på mandag, men jeg har veldig liten tro at dem skal gjøre noe. Dem mener at dette er normalt og hun skal vokse det av seg??? Vokse hva av seg??? HUN ER JO FORTSATT SAMMENKRØLLET SOM EN LITEN BABY I MAGEN[:(] Til og med vanlige folk/ andre mødre sier at hun er stiv. Skjønner ikke at fagfolk ikke SER DET!

I Latvia skal hun legges inn på sykehus, der dem skal ta undersøkelser av hele henne: blod, tiss/bæsj, skjelett, nerver, hodet, hun skal testes mot allergier, altså hele systemet for å stille diagnose og utelukke det som ikke er problemet. Jeg gleder meg virkelig til å finne ut HVORFOR HUN HYLER hver natt timesvis i 8 mnder nå!!![:@][:'(][:(]

Saken er jo at hun har ikke fått noe diagnose her[:(] Både HS og legen mener at det er HELT NORMALT at ungen skriker/gråter. Men hun gråter ikke, hun HYLER timesvis uten å kunne trøste. Nå skal vi til legen igjen på mandag, men jeg har veldig liten tro at dem skal gjøre noe. Dem mener at dette er normalt og hun skal vokse det av seg??? Vokse hva av seg??? HUN ER JO FORTSATT SAMMENKRØLLET SOM EN LITEN BABY I MAGEN[:(] Til og med vanlige folk/ andre mødre sier at hun er stiv. Skjønner ikke at fagfolk ikke SER DET!

I Latvia skal hun legges inn på sykehus, der dem skal ta undersøkelser av hele henne: blod, tiss/bæsj, skjelett, nerver, hodet, hun skal testes mot allergier, altså hele systemet for å stille diagnose og utelukke det som ikke er problemet. Jeg gleder meg virkelig til å finne ut HVORFOR HUN HYLER hver natt timesvis i 8 mnder nå!!![:@][:'(][:(]

Ja, da jeg bar henne på en arm, på siden liksom, så svaiet ryggen/kroppen henner bakover.. Men min lille godklump, og andre unger jeg har holdt, bøyer seg mer fram og intill liksom! Det må vel også være det naturlige å gjøre, for å holde balansen da man sitter på hånden til noen?! Stakkars snuppa!! GLEDER meg til hun blir frisk! Er IKKE normalt for babyer å gråte utrøstelig.. Syns også at det er utrolig i 2010 at leger og helsnorge kan skylde på "Kolikk"!!!! SÆRLIG når SÅ mange forteller at kiropraktorbehandling hjelper... fordi låsningene MAAAANGE babyer har, utarter seg ofte som mageproblemer...!! En annen ting er at man trenger ikke være allergisk mot kumelk for å reagere på det når man er under 1 år..bare sånn btw [:-]

Ja, da jeg bar henne på en arm, på siden liksom, så svaiet ryggen/kroppen henner bakover.. Men min lille godklump, og andre unger jeg har holdt, bøyer seg mer fram og intill liksom! Det må vel også være det naturlige å gjøre, for å holde balansen da man sitter på hånden til noen?! Stakkars snuppa!! GLEDER meg til hun blir frisk! Er IKKE normalt for babyer å gråte utrøstelig.. Syns også at det er utrolig i 2010 at leger og helsnorge kan skylde på "Kolikk"!!!! SÆRLIG når SÅ mange forteller at kiropraktorbehandling hjelper... fordi låsningene MAAAANGE babyer har, utarter seg ofte som mageproblemer...!! En annen ting er at man trenger ikke være allergisk mot kumelk for å reagere på det når man er under 1 år..bare sånn btw

Jeg har faktisk ikke tenkt på den sveien i ryggen før du sa det i går[:'(] Det var fint for det er som du sier, jeg kan ikke få henne inntil kroppen[:(] Jeg skal spørre om det til kiropraktor på tirsdag. Jeg har kun lagt merke til at hun strammer seg veldig hver gang jeg tar henne i armene mine[&:] og det gjør ikke andre bebbissene.

Back
Topp