Som den vanvittige gode mora jeg er

Vand

Forumet er livet
så sendte jeg ungene på butikken alene med tonnevis av tomflasker for å få noen minutter stillhet[8D][8D][8D][8D][8D]

Hahahahahahahah!

Jeg og har sendt mine unger alene ut i butikken[8D] men de skal handle de[8D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Hahahahahahahah!

Men den ene ungen er vel ganske så voksen, er han ikke? [8D]

Mine unger skal også handle................ lørdagsgodter! [8D] Og de hadde totalt med seg 10 FULLE plastposer med flasker, og jeg fikk bare beskjed om at de kom til å handle godter for alle pengene[8D]

ORIGINAL: Vand

Hahahahahahahah!

Mine unger skal også handle................ lørdagsgodter! [8D] Og de hadde totalt med seg 10 FULLE plastposer med flasker, og jeg fikk bare beskjed om at de kom til å handle godter for alle pengene[8D]

Ååååh så digg!!! Bllir masse snop da!

Jo han gutten min er jo ganske voksen altså. Iallefall litt mer voksen enn hun yngste[8D]

ORIGINAL: Vand

Hahahahahahahah!

Ååååh så digg!!! Bllir masse snop da!

Jo han gutten min er jo ganske voksen altså. Iallefall litt mer voksen enn hun yngste[8D]

Så deilig du også har det: STILLHET! [8D]

Så deilig da! Men du, hvordan i alle dager fikk de med seg alle posene med flasker? [8D]

ORIGINAL: Lene1986

Så deilig da! Men du, hvordan i alle dager fikk de med seg alle posene med flasker? [8D]

d lurer jeg også på...jeg sliter med 10 poser[:-]

ORIGINAL: chrichri

ORIGINAL: Lene1986

d lurer jeg også på...jeg sliter med 10 poser[:-]

De har en smart ass til mor vettu! [8D] Vi la alle flaskene i vogna (Søskenbarnet til Ine var også med, hun bar 3 poser). Så gikk Emmeli ned til butikken, og satt i vogna på tur hjem igjen! [:D][:D][:D]

ah... smart![:D]

Back
Topp