Som de vokser.. <3

Drømmefangeren

Glad i forumet
Nå har rampen lært seg 'lille petter edderkopp' tegnene.. Jeg synger og han gjør alle tegnene på strak arm i riktig rekkefølge og alt.. <3 Mammahjertet fryder seg.. Deilig å se at de vokser til![:)]

Når jeg synger sier han "lille lille lille" gjennom hele sangen.. *sukk*

Regner med at det er noen av jentene her inne som sikkert snakker nærmere flytende nå.. De er jo en god del tildligere ute med språk. Husker iallefall at Emma snakka masse da vi traff henne sist:)

Heheh...så morsomt.
Her er junior og glad i å synge å bevege seg. Han synger bæ, bæ, bæ han til lille lam[:)]
Det er utrolig morsom når det skjer ting da[:D]

bæææ bææææ lidl lådl [:)]
Det synger Ole Henrik.

Ikke så mye språk enda, men merker det blir mer og mer forståelse.
Veldig moro[:)]

her er det ikke flytende språk akkurat, men på de siste 3 dagene har det utviklet seg voldsomt! idag spurte jeg om hun kunne synge "bæ bæ" for meg, og jammen begynte hun ikke på den gitt, og de riktige tonene! [:D]

Hihi så søtt!! David elsker å synge, spesielt mikkel rev veldig tydelig, også ROPER han PEPPERKAKE på slutten... [8|][:D]
Er bare småord og hermesetninger her.. langt i fra noe flytende.. [;)]

Så flink han er! og så sjarmerende!!! Noah har ikke knekt språkkoden enda akkurat. Sier noen ord, og forstår mye, men er "flinkest" motorisk.

så flink han er da[:D]

Mali er ikke så flink nei[8D] hun kan maaange ord: og i dag sa hun trur du d ja[8D] hermegåsa[8D] kan mange ord da

Lille frøkenen min blir stor alt for fort!!
Hun teller til 5, kan flere sanger, bæsjer på do og snakker kjempemasse.
I tilegg har hun litt av et temperement.
I dag var vi på butikken, hun var trøtt og sur, og da jeg prøver å holde hun i godt humør....roper hun: "SLUTT Å MAS!"
Da jeg prøver enda mer å roe henne sier hun: "SLUTT!" Jeg får ikke engang holde i handlevognen som hun sitter i. Gjør jeg det fortsetter hun å si "slutt" og skubber hendene mine vekk.
Hjelpe meg, hvordan skal dette gå??
Folk snur seg, smiler og ler..og jeg føler meg faktisk litt dum[&:] Vil jo ikke at folk skal tro at jeg har ei så frekk lita jente.
For hun er jo egentlig en kjempesnill engel, bare at hun kan bli veldig sint.
Men er jo samtidig litt morsomt at hun er så tidlig ute. Snart snakker hun jo bedre enn storebroren sin som er 2 år eldre[8D]

Back
Topp