Som ang salg på kjedebutikk

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Jeg var innom KappAhl på et senter og så de hadde halv pris på en jakke og en overtrekksbukse (fordi det var fjorårets modell). Kjøpte buksen, men de hadde ikke riktig størrelse på jakken, så tenkte å se etter den på en annen kappahl-butikk. På den andre butikken hadde de heller ikke riktig størrelse, men der solgte de for full pris.... Skal ikke slikt være likt i kjedebutikker?

Vett ikke faktisk om det er opp til leder på hver butikk og behov for å tømme lager osv

Da jeg jobbet i kjedebutikk fikk vi en liste over salgsvarer som var felles for alle butikkene. Men vi hadde også varer på salg som var forskjellig fra butikk til butikk..
Dette pga at enkelte varer selger bedre/dårligere i de forskjellige butikkene.
Eller at de bare har noen få igjen eller ukurante str, så de slenger dem på salg for å bli kvitt den.

Har opplevd det samme. Sa at den var på salg det andre stedet, så fikk jeg samme pris faktisk.

Det har jeg også opplevd! Har også opplevd at de kjører 3 for 149 og praktiserer det ulikt! Det ene stedet var det på hele stativet så du kunne få to ulike mens på det andre stedet måtte man ta to like!

Back
Topp