Solvipect hostesaft!

Bkno7234172

Andre møte med forumet
Da har jeg vært til legen, og fikk ett råd om å prøve solvipect hostesaft de dagene rundt EL. Dette er da vår første pp med hostesaften, og jeg har EL i morgen. Så dette blir spennende pp 6. Har dere noe erfaringer med denne hostesaften??

Jeg brukte solvipect den mnd det klaffa med nr.3:) Var 6 pp. + at jeg drakk grapefruktjuice. Brukte begge deler fra noen dager etter menslutt til el:) Skal bruke dette hvis det blir en pp 2 på oss, håper jeg blir gravid nå da:)

Håper det klaffer jeg også nå! Har ikke tålmodighet lengre ..xD alle de som jeg kjenner har brukt solvipect, og blitt gravid på første forsøk, så nå håper jeg på det beste

Jeg drikker solvipect fra cd12 til noen dager etter positiv el-test. Kan jo ikke skade :P

Jeg tar også solvipect, og dette er andre ppen jeg bruker det :) Hadde mest sannsynlig en kjemisk forrige pp, så jeg har troen på at det funker :) Håper bare det gjør susen denne ppen ;) Hvor mye tar dere ? :)

Da har jeg vært til legen, og fikk ett råd om å prøve solvipect hostesaft de dagene rundt EL. Dette er da vår første pp med hostesaften, og jeg har EL i morgen. Så dette blir spennende pp 6. Har dere noe erfaringer med denne hostesaften??

Ser det er en som heter solvipect comp også. Finnes det flere typer?

Tussi sin synes jeg er god. Tror jeg må gå til innkjøp jeg og:) Men selges de i dagligvareforretninger eller bare apotek?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back
Topp