Solvipect for å bli gravid?

merete_80

Gift med forumet
Mener å ha hørt at noen sverger til Solvipect for å bli gravid.

Nevnte det for ei venninne som sliter, men så kan jeg jo ikke gi noe mer vettug info. Så - noen som aner hva kjerringrådet går ut på? Hvor ofte og hvor mye?

Enig med hun over meg, men for å svare på spm., så skal slimløsende hostesaft gi tykkere og mer EL-slim. Noe som er en fordel for svømmerne. Skal drikkes noen slurker dagene rundt EL [:)]

ORIGINAL: Sjakkruta

Enig med hun over meg, men for å svare på spm., så skal slimløsende hostesaft gi tykkere og mer EL-slim. Noe som er en fordel for svømmerne. Skal drikkes noen slurker dagene rundt EL [:)]

Takk for svar [:)] 

Innimellom er det en grunn til at man spør om det man spør om, og ikke andre ting. Hun er utredet, men har alderen mot seg.

Husker det var snakk om slimløsende hostesaft inne på før svangerskapet da jeg var prøver, ja.
Jeg var så ivrig etter å gjøre alt jeg kunne da vi endelig satte i gang prøvingen, så jeg gjorde jo alt jeg kom over.
Tok en t-skje solvipect om dagen noen dager på rad rundt el.
Og ja, jeg tok el-tester. [;)] Ble gravid den prøveperioden jeg gjorde dette, men det kan jo godt være tilfeldig.
Jeg lå også med hele bekkenet godt opp i været etter sex, og hadde masse sex de dagene. [8D]

Men bare så det er sagt:
Jeg har også hørt at dersom man tar slimløsende hostesaft skal det være større sjangse for SA/MA, så jeg ville vært litt forsiktig. Ta små mengder over kort tid om man absolutt vil prøve.

Skal jo bare ta slimløsende hostesaft i dagene rundt EL, og ligge høyt med rompa[:)] Ønsker venninnen din lykke til!

Jeg tok Solvipect denne syklusen. Er inne i min 11. prøvermåned, med sykluser på 28-30 dager, og jeg ble gravid. Om det hjalp vet jeg ikke, jeg prøvde også bidronningsgele og wild yam denne syklusen :-P Var drittlei av å prøve :-P

Jeg tror på solvipect [:)] Både jeg selv, og flere jeg kjenner ble gravide da de tok det.

Man kan visst ta solvipect for å få "bedre" EL-slim..

Jeg ser ikke vitsen, ettersom ikke alle har EL-slim uansett.
Man må heller ikke ha det for å bli gravid..

ORIGINAL: merete_80

Innimellom er det en grunn til at man spør om det man spør om, og ikke andre ting. Hun er utredet, men har alderen mot seg.

ALderen mot seg.. da er hun vel over 37/38 år .. Grensa er satt til denne alderen for en grunn..
Kansje adopsjon er et alternativ som er bedre?

ORIGINAL: FRK John Deere

ORIGINAL: merete_80

ALderen mot seg.. da er hun vel over 37/38 år .. Grensa er satt til denne alderen for en grunn..
Kansje adopsjon er et alternativ som er bedre?

Hun er utredet - ikke noe galt. Bortsett fra at hun begynner å bli gammel... Og hvis hun likevel vil prøve å få barn, så må hun da få lov til det.

Back
Topp