Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sjakkruta
Enig med hun over meg, men for å svare på spm., så skal slimløsende hostesaft gi tykkere og mer EL-slim. Noe som er en fordel for svømmerne. Skal drikkes noen slurker dagene rundt EL [:)]
ORIGINAL: merete_80
Enig med hun over meg, men for å svare på spm., så skal slimløsende hostesaft gi tykkere og mer EL-slim. Noe som er en fordel for svømmerne. Skal drikkes noen slurker dagene rundt EL [:)]
Takk for svar [:)]
Innimellom er det en grunn til at man spør om det man spør om, og ikke andre ting. Hun er utredet, men har alderen mot seg.
ORIGINAL: FRK John Deere
ORIGINAL: merete_80
Takk for svar [:)]
Innimellom er det en grunn til at man spør om det man spør om, og ikke andre ting. Hun er utredet, men har alderen mot seg.
ALderen mot seg.. da er hun vel over 37/38 år .. Grensa er satt til denne alderen for en grunn..
Kansje adopsjon er et alternativ som er bedre?