Solvilha2

*Bobbo*

Forumet er livet
Ser at du også har teste positivt denne uka.

GRATULERER SÅ MYE.

Morro med så mange positive tester. [:)][:)][:)]

G R A T T I Z   MED POS TEST[:)][:)]

nå tror jeg den positive bølgen har startet....hihi[:)]
ønsker at alle vi her inne BARE SKAL LYKKES nå...hihi[:)]

GRATULERA  

Gratulerer så mye

ORIGINAL: * Bobbo *

GRATULERER SÅ MYE.

[:D]

Tusen takk alle sammen.
Er nesten litt for godt til å være sant etter så mange innsettinger (11)

Dette må være en positiv vårbølge ja, mange positive tester og flere skal det bli [;)]

Masse lykke til dere alle!

ORIGINAL: Solvilha2

Tusen takk alle sammen.
Er nesten litt for godt til å være sant etter så mange innsettinger (11)

Dette må være en positiv vårbølge ja, mange positive tester og flere skal det bli [;)]

Masse lykke til dere alle!

WOW 11 insettinger, det varda utrolig flott da at det klaffet, du er et godt bevis på at man ikke må gi opp. Hvor mange IVF har du hatt da?

Dette var mitt 5 icsi forsøk, resten er fryseforsøk. Ja det er bare å stå på jenter, det nytter å prøve.

Nå gleder jeg meg til å komme så langt at jeg kan fortelle min lille icsi gutt at han skal bli storebror.

5 icsi forsøk...fikk du sååå mange? vi får bare 3 vi...så kommer fryseforsøkene utenfor da...
har du en prøverør unge fra før da?
ja du er et bevis på at det hjelper å stå på og ikke gi opp...[:)]

Man får først 3 forsøk+evt frys, men får man barn på de tre første, som vi gjorde, kan man søke om søsken forsøk. Gjorde dette etter at vi hadde brukt opp de vi hadde på frys. Fikk tre nye forsøk til samme pris som første tre (15000 for med og 3000 egenandel, tot 18000, resten dekker nav) Men dette kan dere vel...

ORIGINAL: twinanne

Gratulerer så mye

ORIGINAL: Solvilha2

Man får først 3 forsøk+evt frys, men får man barn på de tre første, som vi gjorde, kan man søke om søsken forsøk. Gjorde dette etter at vi hadde brukt opp de vi hadde på frys. Fikk tre nye forsøk til samme pris som første tre (15000 for med og 3000 egenandel, tot 18000, resten dekker nav) Men dette kan dere vel...

oioioi...så bra da...ja vet om dette med de 3 første forsøkene men ikke at det fantes søsken-forsøk...takktakk[;)]
dette er notert...hiihi[:)][:)]

GRATULERER SÅ MYE.

Tusen tusen takk!

Her kommer litt babystøv til dere alle [:D]

*
                 **

[:D]Gratulerer med positiv test![:D]

Back
Topp