Solveig har fått gave av Raphael!!

Actrine

Forumet er livet
Tuuuusen takk det var en skikkelig hit!
Hun fikk en stor eske med perler og prinsesse-perlebrett, Tusjer og en hobbyeske hvor hun kan dekorere en fin hjerteboks!
 
Hørtes ut som en kjempe fin gave , Bilde?
 
Jaaa, bilde!!!

Vi skal ikke ha en egen bildetråd her med hemmelig-venn-gaver da?
 
Får ikke til å legge ut bilder her mer... ei heller å forminske dem!! blæææ men har tatt bilde!
 


Actrine skrev:
Får ikke til å legge ut bilder her mer... ei heller å forminske dem!! blæææ men har tatt bilde!


legg ut på facebook??
 
Tusen takk for flott gave til Raphael :) Beklager sent svar, men her er det kaos for tiden, men feiringer og besøk og gud vet hva....

Raphael fikk et flott puslespill, en lego Cars bil, og så må jeg innrømme at jeg er litt usikker på den tredje tingen (Raphael gikk litt berserk og åpnet pakker uten at jeg fulgte med, så jeg har mistet litt oversikten ) men jeg tror det var en Travelby aktivitetsbok....:) (her skulle jeg gjerne hatt en rødmesmiley, men det fant jeg ikke )

Iallefall bygget han bilen etter bruksanvisning helt alene, så den falt i smak. Vi har ikke puslet enda, er litt spent om det er for mange biter for han enda, det er Alannah som er den store pusleren i familien. Men med litt hjelp, så får han det til, og flott med noe å strekke seg etter:) Takk :)

 
Back
Topp