H Heather Gift med forumet 4 Apr 2007 #1 (ok, det er ikke før i morgen- men nå hadde jeg endelig tid til å legge ut litt bilder, he, he) Jenta vår er helt herlig, jeg er så stolt! Gratulerer så mye med 1 måned, lille solstrålen vår [:)]!
(ok, det er ikke før i morgen- men nå hadde jeg endelig tid til å legge ut litt bilder, he, he) Jenta vår er helt herlig, jeg er så stolt! Gratulerer så mye med 1 måned, lille solstrålen vår [:)]!
Neener Elsker forumet 4 Apr 2007 #4 Får nesten gratulere deg her inne også ! Gratulerer med 1 mnd Solveig og mamma H [:D] Klemmer fra Neener og Trym
Får nesten gratulere deg her inne også ! Gratulerer med 1 mnd Solveig og mamma H [:D] Klemmer fra Neener og Trym
Ju9ta Forumet er livet 4 Apr 2007 #5 Gratulerer med 1 mnd Solveig og Heather..[:)][:D] Kjempenydelig er hun..[:)]
Hege og Dennis Forumet er livet 4 Apr 2007 #6 Så utrolig nydelig hu er...Grattis med 1 mnd...Tiden flyr jammen fort!!! Kos dere masse!!!
Trine83 Forumet er livet 4 Apr 2007 #7 ORIGINAL: Maybs Gratulere med 1 måned Solveig!! Signerer[:D] Gratulerer[:D]
Dilbertina Forumet er livet *Aprilbaby 2018* 5 Apr 2007 #8 Gratulerer så mye med enmånedsdagen til lille prinsesse Solveig! [:D]
krølle.. Gift med forumet 5 Apr 2007 #9 Gratulerer masse med en mnd... DEEEET SJARMTROLLET....LYSER UT AV ØYNENE HENNES...VIRKER SOM FØRNØYD LITA TULLE D DER....[;)]
Gratulerer masse med en mnd... DEEEET SJARMTROLLET....LYSER UT AV ØYNENE HENNES...VIRKER SOM FØRNØYD LITA TULLE D DER....[;)]
H Heather Gift med forumet 5 Apr 2007 #10 ORIGINAL: kulpåmagen24 Gratulerer masse med en mnd... DEEEET SJARMTROLLET....LYSER UT AV ØYNENE HENNES...VIRKER SOM FØRNØYD LITA TULLE D DER....[;)] Tusen takk- det varmet et stolt morshjerte!
ORIGINAL: kulpåmagen24 Gratulerer masse med en mnd... DEEEET SJARMTROLLET....LYSER UT AV ØYNENE HENNES...VIRKER SOM FØRNØYD LITA TULLE D DER....[;)] Tusen takk- det varmet et stolt morshjerte!