Solte seg ved siden av døde jenter!

OdaM

Elsker forumet
Husker jeg leste dette når det kom ut, var i 2008. Men kom over artikkelen igjen, og må bare vise den her. Ikke noe koselig, men jeg blir så forferdelig satt ut! At det går an!!! Blir kvalm..
De var jo bare barn!
Husker du saken?

Det er ikke et spesielt skummelt bilde! - men sjokkerende!
Link: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=195338

Husker ikke denne saken, men det er rett og slett motbydelig hvor kynisk det går an å bli..

FrkPedersen skrev:
Husker ikke denne saken, men det er rett og slett motbydelig hvor kynisk det går an å bli..

Enig

Drømmeren skrev:

FrkPedersen skrev:

Enig

emoticon 

Å fy fan ! At det går ann! ! ! 

Jeg husker det godt og har fått skikkelig fordommer ovenfor italienere etter dette. De er kyniske, egoistiske rasister. Jeg gremmes!
Og nei, skjærer seff ikke alle over en kam. Men at 70 vanlige personer bare kan sitte å være vitne til noe sånt uansett folkeslag, er beyond me!

Drømmeren skrev:

FrkPedersen skrev:

Enig

fy å f.di som bare såg på uten å hjelpe burde fått  en forferdelig straff meiner eg.at de går ant.
tenk vist de va deiras barn som ikke fikk hjelp

FrkPedersen skrev:

siljegulli skrev:
Jeg husker det godt og har fått skikkelig fordommer ovenfor italienere etter dette. De er kyniske, egoistiske rasister. Jeg gremmes!
Og nei, skjærer seff ikke alle over en kam. Men at 70 vanlige personer bare kan sitte å være vitne til noe sånt uansett folkeslag, er beyond me!

Jeg er helt enig!

Back
Topp